Stáj, vlastněná americkým Fordem, nepodávala při prvních testech právě oslnivé výkony, navíc se R5 potýkal s neustálými technickými problémy, které se mu nevyhnuly ani při slavnostním představení, kdy musel Australan ve druhém kole zastavit a vůz nechat dopravit do boxu na plošině nákladního vozu.
„Skutečně musím přiznat, že vůz nebyl od začátku tak spolehlivý, jak jsme si přáli. Poté co jsme však mohli testovat se dvěma vozy, nastal obrat k lepšímu a spolehlivost se výrazně zvýšila,“ vzpomíná na první testy nového R5 Webber.
Významným je ale dle jezdce rychlé zlepšování konkurenceschopnosti auta v poslední době a nejvíce si cení skutečnosti, že je citlivé na nastavení a snadno se přizpůsobuje pro různé typy tratí. Odmítá, že by stáj i letos, tak jak bylo tradicí v uplynulých letech, připravila vůz, jenž by musel prokazovat, že je vůbec lepší, než jeho předchůdce.
„R5 je proti R4 nesporně lepší ve všech směrech. Spolu s Christianem jsme během dvou dnů ujeli vzdálenost šesti Grand Prix a získali jsme mnoho důležitých informací,“ hodnotí poslední testy ve Valencii australský jezdec.
Foto: Jaguar Racing
R5 je ve všech směrech lepší
Australan Mark Webber, hvězda týmu Jaguar, vyvrací všechny pochybnosti kolem nového monopostu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton