Prohlášení týmů po Velké ceně Belgie

Webber, Mark | foto: Bridgestone

Jak viděli dramatickou Velkou cenu Belgie, během níž několikrát sprchlo, piloti a významní představitelé týmů Formule 1?

MCLAREN

Lewis Hamilton, 1.
Jsem moc šťastný, za takových podmínek jako dnes je závod vždy loterií, ale my jsme to zvládli a jsem opravdu rád. Nepříjemné to bylo hlavně v okamžiku, kdy začalo pršet. Brzdil jsem pozdě a se zablokovanými koly vyjel ven. Pak jsem se blížil ke zdi a křídlem jsem se ji lehce dotknul. Hodně to tam klouzalo a měl jsem štěstí, že jsem to tam ustál, ale celkově jsme odvedli o víkendu výbornou práci. Na některých místech tratě jsem nebyl tak rychlý jako Webber nebo Kubica, ale celkově to dopadlo k mé spokojenosti. Po Alonsově nehodě naštěstí přestalo pršet, soustředil jsem se, abych dokázal dovézt auto do cíle před Markem a neudělal někde chybu.

Jenson Button, nedokončil
Nevím přesně, jak k nehodě se Sebastianem došlo. Vše, co jsem cítil, byl silný náraz do bočnice. Rozbil mi chladič a bylo po závodě. Byla to zvláštní nehoda a netuším, co tam dělal. Byla to opravdu velká rána a docela mě to bolí.

Závod se do té doby vyvíjel docela dobře. Dařilo se mi v mokrých podmínkách najít více přilnavosti, než některým mým soupeřům, a to i přesto, že jsem měl z úvodu mírně poškozený přední spoiler a vůz se choval nedotáčivě. Nastavil jsem ze své pozice maximální úhel, ale nebylo to dost, čekal jsem, že ho u mechaniků vyměním. Myslím si, že jsem dnes jel dobrý závod, bohužel, do cíle jsem nedojel.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Není to zrovna to, co byste v F1 čekali – spíše to připomínalo juniorské formulové série. Trest v podobě průjezdu boxy [pro Vettela] se mi zdál být příliš mírným.

Musím říct, že to byla divná chyba. Uvědomuji si, že nebyla úmyslná, ale byla opravdu hodně divná. Kdyby chtěl jet po vnitřní, měl tam jen 8 cm na proklouznutí, takže jen Bůh víc, co si myslel, že dělá. Bylo to frustrující. Ale to je závodění, musíme jít dále.

Vettel je dobrý kluk a nemusel to udělat, když ale pořád děláte tyto věci, odráží to to, co při té příležitosti máte na mysli. Vypadalo to, jako kdyby chtěl předjíždět mezerou na vnitřní straně, jak už jsem řekl, bylo tam pár centimetrů. Nevím zkrátka, co si myslel. A ujelo mu to. Byl bych raději, kdyby tohle provedl svému týmovému kolegovi, a ne nám.

 

RED BULL

Mark Webber, 2.
Na startu to bylo maso, nebylo právě ideální přijít o tolik míst, ale naštěstí tohle není Monako či Barcelona, kde se pozice během závodu nemění. Byl jsem schopen předjet pár pilotů v několika prvních kolech a získat nějaké pozice zpět. Pak jsem věděl, že závod bude docela dlouhý, dosáhnout na druhé místo je dobrým výsledkem.

Bylo to v poslední fázi velké ceny velmi obtížné – udržet vůz na trati. Ani se mi nechce věřit, že nejlepší trojice z kvalifikace dosáhla v těchto proměnlivých podmínkách na stupně vítězů. Pro mě to byl dobrý den. Máme smůlu jako tým, že jsme nezískali trochu více bodů, stále však vedeme v šampionátu konstruktérů a snad se nám podaří na Monze vyhrát.

Sebastian Vettel, 15.
Co se stalo, stalo se, už to nemůžeme změnit. Samozřejmě na to nejsem hrdý, při jízdě přes hrbol mi to ujelo, když jsem brzdil, a naneštěstí jsem vrazil do Jensona, takže nemohl pokračovat. Omlouvám se mu. Uvidíme, co se nám podaří v dalších závodech.

Christian Horner, šéf týmu
Mark dnes předvedl skvělou jízdu, po špatném startu velmi vyspělou. Fantasticky se z toho posbíral a jel s rozvahou na trati, o níž jsme vždy věděli, že bude McLarenům vyhovovat. Odjet s druhým místem v kapse je pro něj skvělý výsledek – a byla to také výborná práce týmu v boxech, když ho dostali před Kubicu.

Sebastianovi dnes žel schytal vše, co jen mohl. Byl v prvním kole vytlačen na trávu a pak se dostal zpět a závodil s Jensonem. Myslím, že Jenson jej překvapil tím, jak brzy začal brzdit do zatáčky Bus-stop. Když se mu Sebastian snažil vyhnout, stačil zlomek vteřiny a smetl Jensona. Pak měl smůlu s Liuzzim, takže pro Sebastiana to nebyl nikterak skvělý víkend.

 

RENAULT

Robert Kubica, 3.
Tohle je výborný výsledek pro tým po víkendu, kdy jsme byli konkurenceschopní v každé části jízd a soupeřili s McLarenem a Red Bullem.

Nikdo nečekal, že budeme ve Spa na takové úrovni, takže myslím, že můžeme být potěšení prací, kterou jsme odvedli. Podmínky na trati byly ze začátku velmi náročné a trať byla po odjetí Safety Caru z tratě ještě vlhká. Jel jsem na čtvrtém místě, když Vettel s Buttonem kolidovali a myslím, že jsem byl do této chvíle rychlejší než Jenson. Když se trať uklidila, tak jsem byl schopný jet až na limitu a cítil jsem se dobře. Webber zajel do boxů přede mnou pro tvrdé pneumatiky, ale mechanici odvedli dobrou práci a dostali mě před něj, a přesto, že mi byl velmi blízko v kopci po Eau Rouge, držel jsem svou pozici a potom jsem se od něj trochu odtrhl.

Když přišel znovu déšť, tak byl okruh velmi kluzký a já se dotáhl na Hamiltona v kole, kdy jsme absolvovali zastávku v boxech. Když jsem jel do boxů, tak jsem si říkal, že to chce klid, protože to hodně klouzalo, ale musel jsem ovládat hodně prvků na volantu. Byl jsem roztržitý a udělal chybu: když jsem se podíval před sebe, tak jsem míjel brzdící čáru, zablokoval přední kola a narazil do mechaniků - naštěstí bez jakéhokoliv zranění. To mě stálo jednu pozici, ale byl to závod, ve kterém bylo jednoduché dělat chyby, takže bychom měli být šťastní, že jsem udržel pozici ze startovního roštu a že naše rychlost byla velmi konkurenceschopná.

Vitalij Petrov, 9.
Získat body byl náš dnešní cíl, takže je dobré, že jsem dojel na devátém místě. Odstartoval jsem dobře a potom jsem se snažil protlačit se polem dopředu, což se mi povedlo. Závod byl pěkný, ale podmínky na trati byly velmi náročné a bylo těžké vybrat ty správné pneumatiky. Tým udělal několik dobrých rozhodnutí a já tak zůstal dlouho na slickách, což bylo to nejlepší, co jsme mohli udělat.

Po mé včerejší chybě z kvalifikace jsem ukázal, že máme stále sílu na to být mezi nejlepší desítkou a já doufám, že příště se kvalifikuje o hodně lépe a nebudu muset předjíždět tolik aut.
Tento víkend jsme nasadili systém F-kanálu, který mám dodal rychlost na rovinkách a pomohl mi v bojích s Rosbergem, takže pro příští závody to vypadá dobře.

Eric Boullier, šéf týmu
Robertovo třetí podium v sezóně je pro nás velkým úspěchem. Také od Vitalyho to byl silný výkon, když se dokázal dostat z konce pole až na body. Celkově si myslím, že můžeme být spokojeni s tímto víkendem, zvláště proto, že jsme přinesli naše poslední novinky včetně F-kanálu, a to nám pomohlo k posunu dopředu. Tento víkend nám ukázal, že děláme krky dopředu, což je dobrý příslib do konce sezóny.

 

FERRARI

Felipe Massa, 4.
Podle mě je to dobrý výsledek a s přihlédnutím k vývoji závodu a nehodám, které vyřadily Buttona a Vettela ze hry, můžeme říct, že jsme měli trochu štěstí. Tenhle víkend byly Red Bully a McLareny rychlejší, ale my pracovali dobře jako tým a udělali před závody správná rozhodnutí. Naše nastavení fungovalo o něco lépe na suchu, zatímco na mokru jsme trochu trpěli, hlavně v prostředním sektoru. V prvních dvou jsme byli konkurenceschopní.

Teď míříme na Monzu k našemu domácímu závodu, doufáme, že se nám na trati, kde rychlost a stabilita hodně znamená, bude dařit. Budeme bojovat až do konce, i když bude situace v šampionátu méně příznivá.

Fernando Alonso, nedokončil
První ze sedmi finálových soubojů se nevydařil mě a dalším dvěma z pěti finalistů, zatímco zbylí dva vytěžili maximum. To znamená, že ztráty budeme muset dohnat jinde. Na startu jsem okamžitě získal několik pozic a všechno svědčilo o tom, že bych mohl mít dobrý závod. Pak jsem se octl ve špatný čas na špatném místě, Rubens nedokázal ovládnout svůj vůz při brždění a narazil do mě. Jel jsem přímo do boxů nechat vyměnit pneumatiky a zkontrolovat auto, nasadili jsme přechodné pneumatiky, protože jsme čekali vytrvalejší a silnější déšť, ale ten nepřišel.

Včera jsem doufali, že bude pršet, ale když se tak stalo, bylo pro mě už moc pozdě. Naopak mi to nedalo šanci předjet vozy, které by musely zastavit pro měkké pneumatiky. Pak jsem vyletěl z trati, když jsem najel na obrubník. Závod pro mě skončil. Je to škoda, i když bych býval nedovezl moc bodů. Jsem zklamaný, protože je to špatný výsledek. Neznamená to ale, že jsem vzdal své šance na mistrovský titul.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Víkend pro nás určitě neskončil dobře, i když Felipeho dojezd na čtvrtém místě po bezchybném závodě v podmínkách, které měli daleko k těm snadným, je důležitým výsledkem.

Fernandův závod byl poškozen hned v prvním kole, stal se bezděčnou obětí nehody a pak, byť se prokousával pořadím vzhůru, skončil mimo trať při incidentu, který se může snadno přihodit, když zaprší.

Musíme uznat, že naše výkonnost v této velké ceně nesplnila naše očekávání a přerušila pozitivní trend, který začal před několika závody. Musíme ihned pochopit proč a podniknout nezbytná protiopatření. Situace v obou šampionátech je určitě obtížnější, ale stále pro nás není nemožné dosáhnout našich cílů. Pro ty, kteří mají krátkou paměť, připomenu, že před třemi lety jsme byli v mnohem horší situaci a všichni víme, jak to nakonec dopadlo.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 5.
Další páté místo, jsem za něj rád, protože jsem startoval z osmé příčky. Myslím, že lepší to dnes být nemohlo. Podmínky byly dost zrádné a nikdy jste nevěděli, jak se počasí vyvine. Když začalo pršet, bylo to na některých místech slabě a jinde silně, musel jsem se opravdu soustředit, abych v pořádku dojel.

Samozřejmě jsem ale závodil, takže jsem na to nesměl přestat tlačit, hlavně po výjezdech zpomalovacího vozu, když bylo pole stažené. Viděli jsme tu dnes skvělé závodění a předjíždění. Vylepšení pracovala dobře a pořád se můžeme zlepšovat - tohle byl jen začátek vývoje, který vypadá dobře i pro příští závod v Monze.

Vitantonio Liuzzi, 10.
Byl to těžký závod a je škoda, že jsme nedokázali získat žádné body. Dobře jsem odstartoval, ale brzy mi začala odcházet měkká směs pneumatik, utrpěl jsem také poškození předního křídla. Rozhodli jsme se udělat zastávku dřív a odjet dlouhý stint na tvrdých pneumatikách, to bylo velmi dobré rozhodnutí. Měl jsem na tomhle setu hodně dobré tempo a byl jsem na jedenácté pozici, ne daleko od bodů. Pak se mě ale Vettel snažil předjet v poslední zatáčce a vzal s sebou moje přední křídlo, to mě stálo body.

Ztratili jsme výměnou víc než půl minuty, jsem si jistý, že kdyby se to nestalo, byl bych osmý nebo i výš. Závodní tempo ale bylo dobré, auto bylo konzistentnější  a lepší než celý zbytek víkendu, na to můžeme být hrdí. Těším se teď na svůj domácí závod v Itálii.

Otmar Szafnauer, provozní ředitel
Jsme pochopitelně velice šťastní z dnešního bodového zisku. Oba jezdci ukázali dobré závodní tempo a jako tým jsme pracovali dobře při monitorování změn počasí. Tonio měl smůlu, že přišel o body kvůli přednímu křídlu, když na něj Vettel najel. Body jsou pro šampionát klíčové.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 6.
Mokré nastavení se mi nakonec vyplatilo a po restartu jsem získal dvě místa. Šesté místo je ok a opravdu jsme tenhle víkend nemohli doufat v lepší výsledek. Michael a já jsme měli pár soubojů, byla to legrace.

Vzájemně se respektujeme, musíte jen dávat pozor a všechno je v pořádku.
Dnes jsme se vzchopili, ale musíme pokračovat a snažit se zlepšit vůz, abychom měli lepší konec sezóny.

Michael Schumacher, 7.
Z dnešního závodu mám pochopitelně radost, především kvůli týmu. S přihlédnutím k pozicím, ze kterých jsme s Nikem startovali, můžeme být všichni s výsledkem spokojení. Dojet šestý a sedmý po startu ze čtrnáctého a dvacátého prvního místa není špatné a jsou to důležité body do poháru konstruktérů. Z nějakého důvodu mám se Spa spojené číslo sedm, takže je to zvláštní pocit. Pokud by počasí nebylo ještě bláznivější, nezískali bychom už lepší místa.

Nica jsem dnes dvakrát "potkal" na trati. Poprvé jsem měl lepší výjezd z hezkého závodního duelu, podruhé to bylo hned po restartu, kdy jsem musel trochu ubrat do Eau Rouge kvůli autu před sebou a Nico toho využil a předjel mě. Nakonec byla Spa skoro tak zábavná, jak jsem doufal.

Ross Brawn
Jsme pochopitelně velmi spokojení s dnešním výsledkem, částečně i s naší strategií, která nám pomohla dosáhnout bodovaného výsledku, jaký se po kvalifikaci zdál těžko dosažitelný. Nico a Michael jeli oba extrémně dobře a bavili nás na boxové zídce, někdy možná až moc! Odehrálo se to ale s dobrým úmyslem a oba piloti dovezli auta domů, aby nám zařídili tak dobrý víkend, v jaký jsme doufali. Výsledek je velkým potěšením, s ohledem na relativní výkon vozu, a morální vzpruhou pro tým.

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 8.
Dnešní závod byl hodně těžký, ale mně nakonec vše vyšlo dobře. Tým udělal v případě pneumatik správná rozhodnutí ve správnou chvíli a zastávky v boxech proběhly bez problémů. Nebylo to snadné, dráha se měnila každým kolem. Zvláště po včerejší kvalifikaci jsem opravdu za výsledek rád. Po startu ze 17. místa jsem dojel do cíle a získal další čtyři body, jsem spokojený.

Pedro de la Rosa, 11.
Byl jsem na pneumatikách do deště, ale vody na dráze už tolik nebylo a gumy odcházely velmi rychle. Když jsem se pokoušel o souboj s Petrovem, udělal jsem chybu, vyjel mimo dráhu a ztratil dvě pozice. Z mého pohledu byly ale tyto pneumatiky správné, museli jsme se pokusit využít situace. Škoda, že z toho body nakonec nebyly.

 

TORO ROSSO

Sebastian Buemi, 12.
Podařilo se mi dobře odstartovat, ale hned v první zatáčce do mě někdo narazil, dotkl se mé levé zadní pneumatiky a poškodil difuzor, vyzkoušel jsem všechno možné, přes blokování diferenciálu po změnu nastavení předního křídla, abych dorovnal vůz, který byl hodně přetáčivý. Stalo mě to hodne času, protože často byl vůz neovladatelný. Bohužel nemohl jsem udělat víc, škoda, o to víc, že jsme tu mohli získat víc bodů. Jsou to závody.

Jaime Alguersuari, 13. (po penalizaci + 20 vteřin)
Měl jsem dobrý víkend, a byl jsem již spokojený se svým výkonem po včerejší kvalifikaci, zato dneska, byl to nejemotivnější závod mé kariéry. Bylo hodně obtížné učinit rozhodnutí při výběru pneumatik. Myslím si, že v rámci možností našeho týmu, nebyl dnešní výkon vůbec špatný, jsem rád, že jsme získali další bod. Těším se na Monzu, teď je ten správný okamžik pro správné představení pro všechny naše lidi z továrny, kteří se přijdou podívat na závod.

 

WILLIAMS

Nico Hülkenberg, 14.
Velmi brzy v závodě jsem měl problémy s plynovým pedálem, což velmi komplikovalo ovladatelnost auta, takže jsme absolvovali neplánovanou zastávku, jenže nám tam zhasl motor a my ho museli znovu nastartovat. Ve výsledku jsem se propadl polem dolu a potom jsem se musel vypořádat s deštěm bez plné kontroly motoru, což způsobilo několik smyků a otoček. Na konci jsme se pokusili zariskovat s pneumatikami, abychom to zkusili trochu napravit.

Rubens Barrichello, nedokončil

Navzdory mým zkušenostem bylo velmi těžké odhadnout, jak mokrá trať je v zaváděcím kole, ale v Blanchimont to bylo velmi mokré. Zavíral jsem zatáčku Rosbergovi, když v tom jsem začal brzdit a i přesto, že jsem si myslel, že brzdím brzy, jsem nebyl schopný zastavit auto. Auto mířilo přímo do Alonsa, za což se mu omlouvám. Je to smutné také pro tým. Měli jsme tu tak pozitivní víkend, který mohl přinést dobré výsledky. Navzdory tomu, že si nevezu dobrý výsledek z mého třístého závodu, jsem si jistý, že se nám podaří ten třístý první!

Sam Michael, technický šéf týmu
Dnes to nebyl dobrý den pro Rubense, který skončil v prvním kole a Nico měl problém s kontrolou systému, což ohrožovalo jízdní vlastnosti v oblasti motoru a byl nucen zajet do boxů. Musíme se dívat dopředu, naše rychlost se zlepšuje a my se v příštích závodech budeme vystavovat v lepším světle.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen, 16.
Měl jsem na startu trochu problém na startu, kdy mi málem zhasl motor, aktivoval jsem systém proti jeho zhasnutí. Než jsem se rozjel, uběhla trocha času. Začalo pršet a naneštěstí jsem si poškodil své přední křídlo v poslední zatáčce, takže jsem musel do boxů. Zariskovali jsme s přechodnými pneumatikami, jenže déšť ustal, takže jsem musel zpět a ztratil jsem kontakt se skupinkou přede mnou.

Poté to byl o tom odvádět co nejlépe svou práci a udržovat šanci na využití výhody při další přeháňce na konci, a nakonec se nám podařilo získat pár míst a dojet šestnáctí.

Jarno Trulli, 19.
Bylo to tam dnes docela vzrušující, dramatický závod, během něhož se odehrála spousta věcí, což je však ve Spa normální. Na startu jsem jel trochu zeširoka, abych se vyhnul Heikkimu a předjelo mě během toho žel několik vozů.

Pak jsem se v úvodních fázích trochu trápil se přehříváním svých zadních pneumatik – naštěstí se to brzy spravilo, takže jsem na to mohl začít tlačit a podařilo se mi ujet klukům za mnou, takže to byl dobrý stint, dokud nezačalo pršet. Měl jsem docela velký náskok na své nejbližší pronásledovatele, vypadalo to docela dobře, jenže potom vyjel safety-car.

Při restartu jsem se snažil držet ostatních, viditelnost však samozřejmě byla velmi nízká, dopustil jsem se drobné chyby v rychlé zatáčce, dotkl se bílé čáry zadními koly vozu a sklouzl jsem mimo – kvůli tomu jsem přišel o několik míst. Sice jsem pokračoval, ale od té doby jsem měl po závodu. Jsem rád, že jsme s oběma vozy dojeli do cíle. Je příjemné vidět, že před svými nejbližšími rivaly máme stále trochu náskok, takže vzhůru do Monzy!

Mike Gascoyne, technický ředitel
Ani jednomu z obou pilotů se nepodařilo dobře odstartovat, kvůli čemuž jsme přišli o několik míst, a Heikki měl problém, když začalo pršet. Přezuli jsme na přechodné pneumatiky, byli jsme však trochu pomalí, než jsme přezuli zpět, jinak jel ale skvělý závod. Ke konci byl za mokra rychlý a díky němu jsme opět byli nejlepší z nových týmů.

Jarno odjel dobrý závod. Zpočátku se trápil s pneumatikami, ale v prostřední části závodu byl hodně rychlý. Škoda jen, že dostal v obtížných podmínkách za deště smyk, protože jinak by to bylo příjemné dojet s oběma vozy před ostatními nováčky.



VIRGIN

Lucas di Grassi, 17.
Celkově to byl velmi dobrý závod. Jsem se sebou velmi spokojen, tým odvedl vynikající práci. Vzhledem k neustále se měnícímu počasí, byly velmi obtížné jízdní podmínky, neustále se přecházelo ze suchého do mokrého závodu a opačně, praktický po celý závod. Tým odvedl dobrou práci při volbě pneumatik i ve vystižení okamžiku, kdy mě povolat do boxů. Z mého pohledu je zcela jasné, že si Kovalainen zkrátil šikanu v zatáčce č. 5 , dali jsme podnět k vyšetření. Doufáme, že brzo budeme vědět více.

Timo Glock, 18.
Musím říct, že docela rušný závod. Dobře jsem odstartoval, ale pak mě někdo vytlačil z trati a já ztratil dvě pozice. V místě té kolize Barrichella s Alonsem, jsem jel trochu ze široka a o ten ukazatel 50 m jsem si poškodil přední křídlo. Musel jsem hned do boxu a ztratil jsem poměrně dost času na ostatní. Pak jsem musel dohánět Trulliho a Lucase, nakonec jsem risknul přezout na mokré pneumatiky, což se moc nevyplatilo, déšť přišel dost pozdě – na to mám v letošním roce smůlu. Během celého víkendu byly dost obtížné podmínky, které udělaly zajímavý závod. Vyplatilo se nám to spíše v kvalifikaci než v závodě.

John Booth, šéf týmu
Jsem velmi potěšen, jak tým pracoval během celého víkendu. Věnovali jsme obrovské úsilí, aby Timuv vůz byl včas připraven a abychom měli oba vozy dobře připravené, předvedli jsme jakou část jsme urazili a že jsme si tak vydobyli právo být na startovním roštu. Jak Lucas tak Timo jeli velké závody, zastávky v boxech šli dobře, jsem hrdý na naší práci. Necháváme tu za sebou pozitivní dojem a těšíme se na dobrý výsledek v Monze.

Nick Wirth, technický ředitel
Byl to emotivní závod plný rušných momentů. Vsadili jsme na strategii vysokého aerodynamického přítlaku, doufali jsme v mokrý závod, ale nakonec déšť nebyl tak intenzivní, aby se nám naše sázka vyplatila. Timo byl dost nešťastný, když přišel o přední křídlo a musel hned na začátku do boxů, bohužel nové křídlo nebylo stejně nastavené, všechna křídla rozbil již v pátek. Navzdory tomu odvedl dobrou práci při stíhání Lucase a Jarna. Bohužel déšť přišel docela v nevhodný okamžik pro Tima. Na druhou stranu pro Lucase to byl docela hladký závod, na nováčka to byl skvělý závod v tak náročných podmínkách. Jsme r& aacute;di, že jsme oba vozy dostaly do cíle a doufejme, budeme mít větší štěstí finálovém evropském závodě, v Monze.

 

HRT

Sakon Jamamoto, 20.
V závodě se toho hodně přihodilo. Měl jsem dobrý start a mohl jsem získat několik pozic. Bylo to obtížné jet naplno na měkčí sadě pneumatik, proto jsme přezuli na tvrdší. Ke konci závodu se vrátil déšť, potřebovali jsme vyměnit pneumatiky a zariskovali jsme s mokrými.

Kvůli nízké intenzitě přeháňky se příliš opotřebovávaly a začaly se drolit. Ztratil jsem kvůli tomu něco ze své výkonnosti, když déšť zesílil. Jsem však spokojený a chtěl bych poděkovat týmu za to, že jsem znovu mohl dojet v náročném závodě do cíle.

Bruno Senna, nedokončil
Bylo to pro nás žel trochu nešťastný závod. Měli jsme opravdu povedený start, možná zatím nejlepší vůbec. V první zatáčce však bylo trochu úzko a poškodili mi přední křídlo. Zajeli jsme do boxů a nasadili přechodné pneumatiky, které jsme však museli vyměnit po jednom kole, protože přestalo pršet.

O jedno kolo později selhalo levé zadní zavěšení. Vše tedy dnes hrálo proti nám. Tak to však chodí v závodech, musíme se těšit na Monzu, snad tam dopadneme lépe.

Colin Kolles, šéf týmu
Byl to turbulentní a obtížný závod v proměnlivých podmínkách. Začínali jsme na suchých pneumatikách a Sakon Jamamoto jezdil v prvních kolech na 13. místě.

Bruno Senna si poškodil přední křídlo v prvním kole, museli jsme ho proto během zastávky v boxech vyměnit, přičemž jsme mu nasadili i přechodné pneumatiky. Žel selhalo mu levé zadní zavěšení a musel brzy ze závodu odstoupit. Později byl očekáván silný déšť, Sakonovi jsme nasadili při jeho druhé zastávce mokré pneumatiky.

Rád bych poděkoval mechanikům, kteří odvedli tento víkend dobrou práci, zvláště během zastávek v boxech. Nyní se musíme soustředit na další část v Monze a doufáme, že znovu předvedeme dobrou výkonnost.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy