Trulli je zkušený závodní pilot, ve formuli jedna závodí už čtrnáct let. Letos se upsal novému týmu Lotus. Malajská stáj je sice nejlepší z nováčků, pětatřicetiletému jezdci z Pescary se však zatím nepodařilo dojet lépe než na patnáctém místě, pravidelně ho překonává i kolega Kovalainen. Trulli se však nevzdává. O odchodu z královské disciplíny motorsportu zatím neuvažuje.
"Upřímně zatím nevím kdy (odejdu). Pokud přestanu být rychlý, nemá cenu ve formuli jedna setrvávat," řekl Trulli novinářům z AutoBildu.
"Tento rok je pro mě samozřejmě těžko přijatelný, ale vyhlídky na příští sezónu jsou lepší. Nechci se spokojit s ježděním vzadu. Akceptuji to jen proto, že Lotus má dlouhodobý plán. Od začátku mi bylo jasné, že první rok bude těžký. Teď musím být trpělivý," prohlásil závodník.
Jarno Trulli oslavuje s týmem vítězství ve Velké ceně Monaka
Jarno Trulli má za sebou pestrou závodní kariéru. Ve formuli jedna začínal za Minardi, už v polovině sezóny ale přešel k Prostovi, u kterého strávil i následující dvě sezóny. Dva roky pak závodil za Jordan, než na tři léta zakotvil v Renaultu, pro který ve Velké ceně Monaka 2004 získal své první a prozatím i poslední vítězství. Na konci sezóny Trulli odešel do Toyoty. Za japonský tovární tým závodil až do minulého roku, kdy Toyota oznámila odchod z formule jedna. Zkušený italský závodník se poté upsal společně s Heikkim Kovalainenem malajskému následníku známé značky Lotus.