Mark Webber, Red Bull
Je to dobré pro PlayStation, ale nevím, jak to bude fungovat v F1. Musíme to dobře prozkoumat, pochopit a ujistit se, že to bude užitečné pro všechny: piloty, show, diváky a bezpečnost, která je velmi důležitá.
Předjíždění by podle mě mělo být o vytvoření tlaku, umění a taktice. Ano, chceme vidět více předjížděcích manévrů, samozřejmě, jenže během toho musíme také zachovat jistý dovednostní prvek - a ne jen zmáčknout tlačítko pro KERS či nastavitelné zadní křídlo.
Musí to být vyvážené, aby závodění bylo i o umění pilotů a ne jako IRL [IndyCar], kde se navzájem předjedou i čtyřikrát za kolo, až je z toho každý znuděný.
Robert Kubica, Renault
Pokud se budou křídla hýbat hodně, pak uvidíme předjíždění na rovinkách, v čemž já moc vzrušení nevidím. Bude to stejné pro všechny, uvidíme, jak to bude fungovat. Kvůli předjíždění bylo zavedeno nastavitelné přední křídlo a vidíme, že to nepomáhá.
Jarno Trulli, Lotus
O nových pravidlech jsem jenom četl a to, co se mi v nich nelíbí, je pohyblivé zadní křídlo - jen kvůli bezpečnosti. Možná to je hloupá obava. Moc hluboce jsem to nezkoumal, s inženýry se o tom ještě pobavíme, musíme však zajistit, aby provozování takového systému bylo bezpečné.
Já jsem o své zadní křídlo již několikrát přišel: je to ta nejnebezpečnější věc, která se vám může přihodit, protože při tom ztrácíte kontrolu nad vozem. Přicházíte o něj při vysoké rychlosti a končíte nárazem do zdi. Nechci jezdit s obavami o to, že mi může upadnou zadní křídlo. Přední křídlo je odlišné, i když to je také problém - zadní je však horší.
Určitě chceme zlepšit podívanou a zvýšit počet předjížděcích manévrů, to je jasné, a pokud to pomůže, pak je to vítané. Vypadá to ale až moc komplikovaně za těch stanovených podmínek, kdy jej můžete použít.
Já mám akorát obavy o to zadní křídlo. FIA bych doporučil, aby navrhla a dala všem stejná zadní křídla. Pokud totiž budou nebude existovat standardizovaná verze, může docházet k jejich selhání, a to nechceme.
Adrian Sutil, Force India
Pro show to je velmi dobré. Z pohledu jezdce to už tak dobré podle mě není: když se máte bránit, tak na tom moc nezáleží. Pokud je vůz za vámi, stejně se dostane do aerodynamického stínu, pak přepne křídlo a získá dalších 10 km/hod. Nevím. Těch věcí je teď opravdu příliš.