To již vyprší dohoda týmů o zákazu tohoto systému. V rámci FOTA se totiž před sezónou dohodly, že KERS letos nebudou používat.
Týmy se zatím nedohodly na jeho budoucím výkonu, což o víkendu šéf Ferrari potvrdil: "Upřednostnili bychom řešení, které nabídne více energie. Žel se nemůžeme dohodnout, proto jsme zvolili kompromis a zůstali u současných pravidel [z roku 2008]."
Největší nevýhodou využití KERSu představuje jeho váha. To by pro týmy mohlo být příští rok menším problémem vzhledem ke zvažovanému zvýšení limitu o 20 kg - minimální hmotnost vozu by pak nesměla být nižší než 640 kg. "Týmy s vyšší hmotností vozů souhlasily," dodal Domenicali.
Rozhodnutí o nasazení KERSu v příští sezóně čeká brzy i Mercedes. "Rozhodneme se do čtyř až šesti týdnů," uvedl Ross Brawn.