Nicovi Hülkenbergovi byla naměřena rychlost 310 km/hod, druhý byl jeho kolega Rubens Barrichello. Až třetí byl McLaren, který v této oblasti v letošní sezóně kraloval díky svému inovativnímu systému F-kanálu - Hamilton byl o 0,7 km/hod pomalejší. Williams dnes dopoledne také vyzkoušel svou verzi F-kanálu, který okopíroval od stáje z Wokingu.
Jejich vozy ale nemusely obětovat tolik přítlaku v zatáčkách, proto byly celkově rychlejší. Čtvrtý byl Adrian Sutil s Force Indií a pátý - držte si klobouky - Bruno Senna s HRT F110! I jeho kolega Karun Chandhok byl na tom velmi dobře, přestože se po kvalifikaci hodně divil, že na Sennu ztratil až 0,7 km/hod. Označil to za problém, který budou večer zkoumat. Sázka na nízký přítlak dnes HRT vyšla - Senna byl dnes jen o vteřinu pomalejší než druhý vůz zatím nejlepšího nováčka - Lotusu.
Red Bull v maximálních rychlostech nevyniká - v časech na kolo ovšem díky výborné aerodynamice generující vysoký přítlak už ano a dnešní kvalifikaci opět ovládl, jak si můžete přečíst na jiném místě.
Pro zajímavost přidávám ještě rychlosti a pořadí prvních šesti z čidel, která jsou na konci jednotlivých sektorů (třetí sektor = cílová čára):
McLaren je na tom na všech rovinkách hodně dobře. Nikde nevidíme ani jeden Red Bull, který vše kompenzuje úžasnou minimální rychlostí při průjezdu zatáčkami.
Mezi nejlepšími šesti na konci kola chybí Williams - čidlo se totiž nachází nedaleko za zatáčkou č. 16, kterou kvůli nižšímu přítlaku musí projíždět pomaleji a výhodu svého nastavení na rovinkách zde vozy z Grove proto nestihnou využít.