Šéf Red Bullu Christian Horner prohlásil, že budou kvůli křídla stříbrných žádat FIA o vyjasnění pravidel, protože dle nich sporné inovativní řešení pomáhá při vysokých rychlostech od sebe oddělit vzdušné proudy a na rovinkách dosahovat vyšší maximální rychlost (viz náš dřívější článek zde).
McLaren proto nabídl technickému řediteli FIA Charliemu Whitingovi možnost se na vlastní oči přesvědčit, jak je jejich křídlo řešené. Ten se však nestihl (údajně kvůli odložení letu) do Wokingu z jižní Ameriky dostat, proto ze setkání nakonec sešlo.
Obecně se nicméně usuzuje, že by díl McLarenu měl být v pořádku, protože si jeho designéři v uplynulých měsících již s FIA pár dopisů týkajících se technický regulí vyměnili. Rozhodnutí se nyní odkládá do Bahrajnu, kde si monoposty MP4-25 vrcholný orgán prověří přímo v garáži britského týmu. McLaren z toho však obavy nemá a konkurence již přiznala, že pracují na podobném řešení.