Problémy s hydraulikou se objevily už na minulých testech v Jerezu. Ani v Barceloně se pak nováčkovi nevyhnuly. Na posledních předsezónních testech najel vůz VR-01 pouhých 159 kol.
„Naše dnešní jízdy byly hodně poznamenány znovuobjevením problémů s hydraulikou,“ řekl technický ředitel Virginu Nick Wirth. „Máme nové komponenty, které by to měly spravit, na cestě do Bahrajnu. Těšíme se, až tohle všechno budeme moct nechat za sebou.
Lucas dneska odvedl kus práce, ale odjíždíme z Barcelony, aniž bychom si vyzkoušeli simulaci kvalifikačních jízd na superměkkých pneumatikách – a právě ty naši konkurenti pravděpodobně použijí.
Lidé z Virgin Racing a Wirth Research teď budou mít dva týdny napilno, aby zvládli připravit obě auta a náhradní díly na náš bahrajnský debut,“ uzavírá realisticky Wirth.