Lewis Hamilton sice musel ze závodu odstoupit krátce po své první zastávce, přesto zajel velmi dobře v 16. kole před svým pitstopem. Vettel v závodě zaostal za kvalifikačním časem Brita o 6 desetin.
Většina pilotů zajela svá nejrychlejší kola až v samotném závěru, v předposledním kole padlo hned devět osobních rekordů, v posledním 55. kole dokonce dva - nadoraz jeli Buemi s Kobajašim.
Až nezvykle pomalí byly dnes Grosjean, jenž na nejrychlejšího ztratil dvě vteřiny, a Alguersuari, který zaostával dokonce o více než tři vteřiny.
Ve sledovaném duelu uvnitř Ferrari dnes byl Fisichella ve svém nejlepším kole jen o 3 desetiny pomalejší než Räikkönen.
Z pohledu konzistence časů si dnes vedli nejlépe Jenson Button s Nickem Heidfeldem, kteří ač zajeli svá nejrychlejší kola ke konci, jezdili stabilně rychle po celou dobu a odjeli celkem 29 kol v rozmezí svého osobního rekordu +1% času navíc, tj. v případě prvního jmenovaného odjel Jenson v rozmezí intervalu 1:40,642 (nejrychlejší kolo) až 1:41,648 (nejrychlejší kolo + 1% času navíc) celkem 29 kol, což znamená více než polovinu závodu. Jde vidět, že mistr světa dnes jezdil bez stresu uvolněně a solidním tempem.
U Ferrari je vidět, že se s F60 nejezdí nejlépe a piloti nemají plnou důvěru v auto, o čemž svědčí jejich tristní konzistence. Podobné je to i u Renaultu - nenechte se zmást Grosjeanem, který jezdil sice stabilně, ale pomalu.
V případě Williamsu je vidět, že Nakajima sice dnes dokázal zajet o necelé tři desetinky rychlejší kolo než Rosberg, k čemu to ale je, když se jedná o občasné záblesky rychlosti. Není divu, že přesto skončil o čtyři místa hůře než jeho kolega, jenž dnes patřil mezi čtyři jezdce s nejstabilnější rychlostí.