Rozsáhlá vylepšení aerodynamiky u Brawna

Během posledních dvou závodů, které se konaly za nižších teplot, se vozy vedoucího týmu šampionátu Brawn GP potýkaly s nižší výkonností. Tápily je pneumatikami, jež nedokázali zahřát na optimální teploty požadované trati. Ross Brawn si však věří - blíží se závody, kde obvykle panuje horko.

Tým obvykle teplotu pneumatik musí kontrolovat, aby nepřekročila provozní rámec. V Číně, Británii a v Německu, kde byla teplota trati o 20 °C nižší než obvykle, však měl Jenson Button a Rubens Barrichello opačný problém - totiž zahřát gumy Bridgestone Potenza na provozní teploty.

"Poslední dva závody v Silverstone a na Nürburgringu byly pro tým frustrující, jelikož jsme nebyli schopni využít plný potenciáln našeho vozu a konkurence zároveň udělala velký pokrok," přiznal Ross Brawn. "Přesto si jsme jisti, že základní výkonnost BGP 001, jíž jsme prokazovali během první poloviny sezóny, nevymizela a že problémy, s nimiž jsme se potýkali, byly ojedinělé a souvisely s podmínkami, které panovaly během těch závodů."



A protože konkurence dělá pokroky, podstatné zlepšení aerodynamiky chystá i Brawn a do Maďarska přijede s novými díly. "Připravili jsme rozsáhlé vylepšení aerodynamiky pro závod v Budapešti, kde nám pomohou zlepšit výkonnost díky vyšší efektivitě, přítlaku a aerodynamickému vyvážení. Jsme uprostřed divoké bitvy a proto musíme pokračovat ve vývoji i po zbytek sezóny," dodává Brawn.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy