Jemný dotek s Red Bullem Marka Webbera, který však kličkoval zleva doprava a rozdával jeden bodycheck za druhým, způsobil, že došlo nejen k propíchnutí pneumatiky: "Poškodil mi také vrchní část podlahy a brzdový kanálek," vysvětluje Hamilton. "Tím pro mě závod prakticky skončil, protože řízení nebylo vyvážené. Nebyla ohrožena ničí bezpečnost, ale ztratili jsme přítlak a vůz se obtížně řídil."
"Po nedělním závodě jsem byl zklamán, což bylo přirozené, musíme však vidět i pozitivní stránky. Kdyby se ukázalo, že nové díly, jež jsme na Nürburgring přivezli, nefungují, byla by to obrovská rána pro všechny. Jenže jak víme, tyto díly způsobily obrovský rozdíl v naší výkonnosti a já doufám, že si ji udržíme, ba co více, že v Maďarsku budeme ještě lepší," pokračuje Lewis.
"Bylo by skvělé, pokud bychom stáhli ztrátu na nejlepší a pomýšleli na útok na nejvyšší příčky v některých závodech. Zůstáváme ale realisty: Red Bull a Brawn mají fantastické auta a bude neuvěřitelně obtížné se zlepšit tak, že bychom s nimi mohli soupeřit."
"Aspoň jsme zpět ve hře díky vylepšením a vývojový proces dále pokračuje pro letošní i příští vůz. A i když je pěkné myslet na dobré výsledky v závodech a ježdění na čele - tak jak jsem již řekl dříve, na tento rok pohlížím spíše jako na rok, kdy se jen učíme a vyvíjíme, což nás jenom posílí. Určitě předvedeme mnohem lepší formu v několika následujících závodech, budeme mít pak i jasněji v tom, co čekat od konce sezóny," dodává opět s jiskrou v očích Hamilton.