Na vině byly při úterních testech v Barceloně technické problémy u obou dvou používaných vozů. Jak u nového R24, který pilotoval Jarno Trulli, tak i u modifikovaného R23, se kterým jezdil druhý závodní jezdec stáje Fernando Alonso.
Ital ukončil svůj druhý a poslední den testů, který byl věnován dlouhým úsekům s plnými nádržemi a změnám v chování vozu s ubývajícím palivem a zhoršujícími se pneumatikami. Technické problémy však Trulliho zastavily mimo dráhu dříve, než byl plánovaný konec testů, přesto najel 320 kilometrů.
Týmový kolega Alonso se věnoval testům vývoje elektroniky pro R24, ale i on byl předčasně nucen vůz odstavit. V jeho případě byla na vině porucha motoru.
„Byl to další povzbudivý den,“ prohlásil navzdory předčasnému ukončení práce na dráze šéf inženýr Pat Symonds. „Jarno dokončil 320 kilometrů a přestože byl zastaven technickým problémem, poznatky o novém voze byly velmi dobré. Vůz se chová s velkým množstvím paliva podle předpokladů a vykazuje dobrou stálost ve svých jízdních vlastnostech.“
Dnes usedne do R24 Fernando Alonso a opravený R23 bude pilotovat testman stáje Franck Montagny.
Foto: Archiv
Přes problémy panuje spokojenost
Řeč je o týmu Renault, jenž však včera důvody k oslavám rozhodně neměl.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton