Do rukou novinářů se dostal e-mail od Cosworthu, který potvrzuje výroky šéfů nepřijatých týmů o tom, že byli odmítnuti kvůli zájmu o motory jiných výrobců.
Přestože se Cosworth celou záležitost snažil vyvrátit, v e-mailu stojí, že podpis smlouvy a záloha ve výši 1,2 milionu liber je nutnou podmínkou přijetí týmu pod rozpočtovým stropem ze strany FIA.
Obsahuje také některé detaily o samotném motoru, například předpokládaný maximální výkon 750 koní (s výrobní tolerancí 10 koní), i když není jasné, zda by ho dosáhl při současném limitu otáček nebo při jejich zvýšení, na což měl Cosworth obdržet výjimku. Na této úrovni výkonu se momentálně pohybují motory ostatních výrobců i s limitem.
Cosworth dále nabízí elektronické systémy včetně technické podpory v továrně i na trati za 500 000 liber ročně pro oba vozy.
Zatím není jasné, zda budou ostatní týmy proti těmto podmínkám výběrového řízení protestovat. Je možné, že FOTA se bude snažit výběr nováčků zrušit jen v případě, že budou blokovat jimi navrhované změny pravidel.
Objevují se detaily o podmínce Cosworth
Po zjištění, že smlouva na motory Cosworth byla nutnou podmínkou přijetí nových týmu do F1 se objevují další informace o spolupráci této firmy s FIA.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball