Přehled zastávek v boxech

Pojďme si v krátkém přehledu zrekapitulovat zastávky v boxech během dnešní Velké ceny Istanbulu. Ta přinesla rozmenité závdoní strategie, kdy piloti sáhly po jedné, dvou i tří zastávkách v boxech. Kdo se u svých mechaniků nejdéle?

Byl to pochopitelně Sebastian Vettel, jenž zvolil třízastávkovou strategii. Nebo spíše jeho inženýři, protože on sám z této strategie po závodě příliš nadšen nebyl. V boxech strávil více než 73 vteřin, čímž se připravil o šanci na lepší výsledek - na Buttona by to zřejmě nebylo, ale před svého stájového kolegu by se možná dostal.

Mimořádně se protáhla zastávka nešťastnému Kazukimu Nakajimovi, kdy se při jeho druhé zastávce zasekla matka při výměně levé přední pneumatiky. Tato nešťastná událost ho stála 15 vteřin, což definitivně pohřbilo jeho šance na body, resp. jeden bod. Podobně si svou zastávku mimo povšimnutí kamer protáhl i Nelson Piquet.

Z tabulky jde vidět, že nejlépe dnes pracovali mechanici u Toyoty, když Timo Glock u nich strávil pouze 47,5 vteřiny - nejkratší čas ze všech pilotů na dvouzastávkové strategii; jeho druhá zastávka byla navíc v dnešním závodu absolutně nejkratší. Třetí z tohoto pohledu byl jeho stájový kolega Jarno Trulli. Mechanici Ferrari by se od nich mohli leccos přiučit.

Nejkratší čas v boxech strávili Lewis Hamilton se Sebastienem Bourdaisem, kteří překvapivě přeci jen zvolili pouze jednu zastávku. Kdo by to po loňském závodu do Lewise řekl, že vydrží na měkčí směsi téměř půl závodu?

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy