Krom výše zmíněných problémů automobilky není nový její prezident Carlos Ghosn velkým fandou Formule 1, jak tomu bylo u jeho předchůdce. Smlouva s ING nejen že letos vyprší, ale hlavní sponzor se nechal slyšet, že svůj kontrakt již neobnoví. Navíc se očekává, že lídr týmu - dvojnásobný mistr světa Fernando Alonso, přestoupí k Ferrari v roce 2010 či 2011. V týmu by se místo něj mohl objevit záložní a v GP2 dobrými výsledky se prezentující pilot Roman Grosjean.
Tým Renault F1 by tak mohl spasit boháč Flavio Briatore, pokud by byl ochoten jej odkoupit. Došlo by tak na manažerské odkoupení, podobně jako tomu bylo u Hondy, kdy Nick Fry s Rossem Brawnem odkoupili její závodní divizi. Renault by pak mohl pokračovat i v dodávkách motorů pro Red Bull.
Max Mosley se nechal slyšet, že na konci sezóny skončí v F1 minimálně dvě velké automobilky. Jestli jednou z nich bude opravdu i Renault, na to si budeme muset ve víru velkých změn, jež v současné době Formuli 1 provázejí, ještě chvíli počkat.