„Mercedes nám ho zpřístupnil. Musíme jen najít způsob, jak ho dostat do auta a neznehodnotit jeho chování, protože náš vůz pro jejich systém nebyl navržen,“ řekl šéf týmu Ross Brawn.
Jako obvykle ale o definitivním nasazení KERSu rozhodne jeho hmotnost. „Největším problémem, který máme, je celková hmotnost, protože při zabudování motoru Mercedes jsme udělali různé modifikace, které hmotnost o hodně zvýšili. I když je jejich systém velmi lehký, nemáme kapacitu pro jeho zástavbu a zachování závaží ke správnému vyvážení vozu,“ dodává Brawn.
Konkrétní datum použití KERSu tak není stanoveno, nejprve bude třeba vůz odlehčit. První fáze proběhla už při úpravách v Barceloně, několik kilogramů zmizelo ze šasi, převodovky a různého příslušenství motoru. Další součásti se přesunuly blíže k podlaze pro snížení těžiště.
Prostor pro zlepšení je ale stále velký. „Jen dali motor do zadní části vozu. Stále jsou daleko od optimálního uložení motoru,“ vysvětluje Norbert Haug.
Brawn může použít KERS
Tým už má k dispozici KERS Mercedesu. Záleží tak už jen na tom, jestli vyřeší potíže s jeho zabudováním do vozu a následným nedostatkem závaží pro zachování optimálního rozložení hmotnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball