HELL zamířil do F1 a Kopřivnice

Williams | foto: MARCO/BBN

Výrobce energetického nápoje HELL, který je v prodeji v šestnácti zemích celého světa, se rozhodl vybudovat nové logistické centrum v Moravskoslezském kraji. Zároveň potvrdil exkluzivní sponzorství stáje F1 AT&T Williams.

Energetický nápoj HELL se stává oficiálním nápojem jezdců i celého týmu stáje AT&T Williams. Již v nedělním závodu Velké ceny Španělska na okruhu Circuit de Catalunya bylo logo značky HELL znázorněno na zadních křídlech vozů, a premiérově v historii F1 byl v závodních boxech člen týmu, jež doplňuje palivo, oblečen v ďábelských plamenech.

„Dynamický růst pozice energetického nápoje HELL na světových trzích nám poskytl příležitost k takto významnému kroku v globálním rozvoji značky,“ prozradil Tomas Grosch, ředitel úseku International Business Strategy & Development, ke vstupu do světa F1. 
 „S potěšením jsem podepsal tuto důležitou smlouvu se společností HELL Energy Drinks,“ poznamenal k této události majitel stáje Sir Frank Williams.

Dopady hospodářské krize společnost HELL Energy Drinks zatím nepocítila. „Pokud jde o naše postavení, nikdy nebylo lepší,“ poznamenal ing. Josef Jankovský, ředitel HELL Energy Drinks CZ.
Zároveň potvrdil výstavbu velkého logistického centra v Kopřivnici v Moravskoslezském kraji. “Jedná se o strategickou investici přesahující hodnotu 10 miliónů korun, která posílí naši pozici na českém trhu,“ uvedl k výstavbě ing. Josef Jankovský.

Právě v době, kdy i na segment potravinářského průmyslu doléhá průmyslová recese, vidí vedení společnost HELL energy drink CZ vhodnou příležitost k investici. „Značka HELL má velký potenciál, a to i v době hospodářské krize, bylo by škoda toho nevyužít. Současné spojení se stájí AT&T Williams je dalším důkazem naší silné pozice,“ dodal ing. Josef Jankovský. Výstavba logistického centra bude zahájena v červnu 2009. Vyroste na pozemku o výměře více než 2000 m2 a nabídne místním obyvatelům řadu pracovních příležitostí.

Společnost HELL energy drink CZ je výhradním dovozcem úspěšného energetického nápoje od roku 2007. V České republice mimo jiné podporuje tým HC Olymp Praha, a řadu soutěží v automobilovém sportu (Rallye). Nyní oznámila značka HELL vstup do exkluzivního světa F1.

Energetický nápoj HELL vznikl v roce 2006 a byl nejdříve uveden na trh v Maďarsku. Díky exportní strategii je dnes v prodeji v šestnácti zemích světa, např. v Rumunsku, na Slovensku, ve Francii, Německu, Izraeli nebo v České republice.

Značka HELL patří společnosti Candyglobe se 100% maďarským vlastnictvím. Kromě maďarského sídla, má tato společnost pobočky a nezávislá prodejní a logistická centra na třech kontinentech, např. v Rumunsku, na Novém Zélandě nebo v Hongkongu. Výroba a distribuce energetických nápojů a cukrovinek se řadí mezi základní obchodní činnosti společnosti. Obrat společnosti v roce 2008 přesáhl 15 miliard HUF.

Tisková zpráva: MARCO/BBN

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy