Prostor jezdce je těsnější a pilot má méně manévrovacího prostoru než u předchozích modelů. Konstrukční oddělení Adriana Neweye zašlo při návrhu MP4-19 na samou hranici povolenou technickými předpisy, ale jezdcům působí jízda v tomto autě problémy.
Oba závodní piloti měli mít po testovacích jízdách v Jerezu podlitiny na stehnech, bocích a žebrech. První testovací pilot týmu Alex Wurz se do kokpitu nevešel vůbec. Zprávy z týmu hovoří, že další testman Pedro de la Rosa žádné potíže nikdy neměl.
„Je trochu těsnější,“ připustil David Coulthard, ale dodal, že již tuto otázku probíral s konstrukčním oddělením a to hledá řešení.
Kimi Raikkonen si v závěru týdne stěžoval: „Byl to velmi nepodařený den. Neměli jsme problém s viditelností, ale budeme muset přepracovat sezení pilota zcela znovu.“
Foto: Archiv
Nový MP4-19 působí jezdcům podlitiny
Jak Kimi Raikkonenovi, tak i Davidu Coulthardovi je kokpit nové zbraně stáje McLaren malý.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kdo vyhraje StarDance 2024? Z favorita na vítězství je vyvrhel!
-
Mizí Jaromír Soukup z TV Barrandov? První slova miliardáře a jiný pohled na věc!
-
Vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans vyhrálo FERRARI!
-
Pellegrini promluvil o cestě do Česka: Co očekává prezident Pavel?
-
Na D11 dnes komplikoval provoz kamion. Ráno hořel, odpoledne ho museli odtáhnout
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček