Prostor jezdce je těsnější a pilot má méně manévrovacího prostoru než u předchozích modelů. Konstrukční oddělení Adriana Neweye zašlo při návrhu MP4-19 na samou hranici povolenou technickými předpisy, ale jezdcům působí jízda v tomto autě problémy.
Oba závodní piloti měli mít po testovacích jízdách v Jerezu podlitiny na stehnech, bocích a žebrech. První testovací pilot týmu Alex Wurz se do kokpitu nevešel vůbec. Zprávy z týmu hovoří, že další testman Pedro de la Rosa žádné potíže nikdy neměl.
„Je trochu těsnější,“ připustil David Coulthard, ale dodal, že již tuto otázku probíral s konstrukčním oddělením a to hledá řešení.
Kimi Raikkonen si v závěru týdne stěžoval: „Byl to velmi nepodařený den. Neměli jsme problém s viditelností, ale budeme muset přepracovat sezení pilota zcela znovu.“
Foto: Archiv
Nový MP4-19 působí jezdcům podlitiny
Jak Kimi Raikkonenovi, tak i Davidu Coulthardovi je kokpit nové zbraně stáje McLaren malý.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton