Lze to shrnout do myšlenky Ralfa Schumachera, kterému je jedno, zda se vůz líbí a nebo ne. Pro něj a jistě pro celou stáj je důležité to, že bude vůz dostatečně konkurenceschopný. Ralf přiznal, že nové řešení předního spoileru pro něj není úplnou novinkou a že ho o jeho oprávněnosti přesvědčily výsledky z aerodynamického tunelu.
Zakladatel a šéf stáje Sir Frank Williams si nemyslí, že by byl nový vůz hezký, ale připustil, že za jistých okolností by ho mohl mít rád. „Nejsem přesvědčen o tom, že by byl krásný, skutečně. Ale jestliže bude dostatečně rychlý a konkurenceschopný, mohu si ho oblíbit,“ dává novému FW26 podmínky Williams.
A co k tomuto řešení říká ten nejpovolanější, totiž sám technický ředitel týmu Patrick Head? „Jsem rád, že nevypadají všechna auta Formule 1 stejně,“ usmíval se při interwiev Head. Dodal, že právě přední část, která rozráží vzduch, ovlivňuje aerodynamickou účinnost a obtékání vozu vzduchem velmi výrazně, přední spoiler je proto podle něj základním prvkem aerodynamické koncepce.
Head připustil, že je možné, že i některé jiné týmy na podobné uchycení předního spoileru přejdou, ale vyloučil, že by to někdo stihnul do prvního závodu v Austrálii.
Otázkou je, zda některý jiný tým již podobné řešení také nepřipravuje pro svůj letošní vůz a pouze nebyl monopost ještě představen…
Foto: BMW WilliamsF1 Team
Názory z týmu Williams
Co si o netradičním nose FW26 myslí sami přední představitelé stáje BMW Williams?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball