Bridgestone tento týden upřesnil, jak budou měkčí směsi značit při všech závodech - na bočnicích se objeví zelený proužek. Potvrdili rovněž informaci, že týmy si nebudou muset vybírat pouze ze dvou nejbližších tvrdostí gum.
Hirohide Hamashima, ředitel vývoje pneumatik, řekl: "Změnili jsme naši nabídkovou strategii, takže na závody nebudeme pouze 2 nebližší směsi. Ty se navíc budou lišit nejen v tvrdosti, ale také v pracovních teplotách."
"Zkoušíme mít jednu pneumatiku, která by se rychle zahřála a umožnila by zajet ihned rychlé kolo, a pak další, jenž by pracovala při vyšších teplotách, takže by neumožnila hned zajíždět rychlá kola, ale byla by velmi konzistentní a trvanlivá při svých provozních teplotách."
Japonský výrobce poskytl také detaily ohledně pneumatik pro prvních pět závodů: do Austrálie, Číny a Bahrajnu přiveze superměkké a střední směsi, zatímco do Malajsie a Španělska doveze měkkou a tvrdou směs.
Jak letos rozlišíme různé směsi pneumatik?
Fanoušci budou moci i v letošní sezóně při znovuzavedení hladkých pneumatik rozlišit mezi měkčí a tvrdou směsí - tentokrát díky zelenému označení.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball