Kvůli zatraktivnění závodů a zvýšení možností k předjíždění budou tento rok moci piloti nově ovládat i sklon předního přítlačného křídla. Protože je při kolizích potřeba často toto křídlo vyměnit, zabere to kvůli napojení ovládání k dosahu jezdce o něco více času.
To potvrdil i testovací jezdec McLarenu Pedro de la Rosa: "Budou se používat buď hydraulické systémy, nebo elektromotor. V obou případech bude třeba propojit nějaký druh kabeláže k přednímu křídlu, protože to budeme moci ovládat z kokpitu. Díky tomu se každý z nás bude muset v boxech zdržet o dost déle."
Týmy tuto operaci zřejmě nestihnou provést do deseti vteřin, jak tomu bylo obvykle. Za kolize tak budou jezdci více pykat v podobě delšího času stráveného v boxech.
Zastávky v boxech po kolizích se prodlouží
Vedlejším efektem nových předpisů v oblasti aerodynamiky bude i prodloužení času, které stráví jezdci v boxech po kolizích, kdy bude třeba vyměnit přední část vozu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu