Kvůli zatraktivnění závodů a zvýšení možností k předjíždění budou tento rok moci piloti nově ovládat i sklon předního přítlačného křídla. Protože je při kolizích potřeba často toto křídlo vyměnit, zabere to kvůli napojení ovládání k dosahu jezdce o něco více času.
To potvrdil i testovací jezdec McLarenu Pedro de la Rosa: "Budou se používat buď hydraulické systémy, nebo elektromotor. V obou případech bude třeba propojit nějaký druh kabeláže k přednímu křídlu, protože to budeme moci ovládat z kokpitu. Díky tomu se každý z nás bude muset v boxech zdržet o dost déle."
Týmy tuto operaci zřejmě nestihnou provést do deseti vteřin, jak tomu bylo obvykle. Za kolize tak budou jezdci více pykat v podobě delšího času stráveného v boxech.
Zastávky v boxech po kolizích se prodlouží
Vedlejším efektem nových předpisů v oblasti aerodynamiky bude i prodloužení času, které stráví jezdci v boxech po kolizích, kdy bude třeba vyměnit přední část vozu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?