Kvůli zatraktivnění závodů a zvýšení možností k předjíždění budou tento rok moci piloti nově ovládat i sklon předního přítlačného křídla. Protože je při kolizích potřeba často toto křídlo vyměnit, zabere to kvůli napojení ovládání k dosahu jezdce o něco více času.
To potvrdil i testovací jezdec McLarenu Pedro de la Rosa: "Budou se používat buď hydraulické systémy, nebo elektromotor. V obou případech bude třeba propojit nějaký druh kabeláže k přednímu křídlu, protože to budeme moci ovládat z kokpitu. Díky tomu se každý z nás bude muset v boxech zdržet o dost déle."
Týmy tuto operaci zřejmě nestihnou provést do deseti vteřin, jak tomu bylo obvykle. Za kolize tak budou jezdci více pykat v podobě delšího času stráveného v boxech.
Zastávky v boxech po kolizích se prodlouží
Vedlejším efektem nových předpisů v oblasti aerodynamiky bude i prodloužení času, které stráví jezdci v boxech po kolizích, kdy bude třeba vyměnit přední část vozu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul