Změny umožní výrobcům jako je i BMW dodávat levné motory zákaznickým týmům. Nově zahrnují například zákaz testů během sezóny, ohřívačů pneumatik a od roku 2010 i dotankovávání. Kompletní přehled změn můžete najít zde.
"Včerejší rozhodnutí odrážejí intenzívní snahy týmů z posledních týdnů," říká Theissen. "Návrhy na snižování nákladů přesvědčily FIA. To znamená, že jsme se dohodli na společných základech pro rok 2009 i pro další období, ve kterém dojde k restrukturalizaci Formule 1. Hlavním cílem je přizpůsobit se ekonomickému prostředí. A samozřejmě při tom nebudeme zanedbávat ani zájmy fanoušků."
Včera se jednalo také o možném zkrácení závodů a dalších omezeních aerodynamického výzkumu. K tomu Theissen dodává: "Mnoha nápady chceme učinit Formuli 1 přitažlivější. Schválené předpisy budou určitě vyžadovat další upřesnění, ale díky duchu, který v posledních měsících mezi námi panuje, budeme schopni tyto detaily společně vyřešit."
Theissen spokojen se změnami
Ředitel BMW Motorsportu Mario Theissen vyjádřil velkou spokojenost se změnami, o nichž bylo rozhodnuto včera na zasedání FIA.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball