"Co je to špatný tým?" ptá se di Resta. "Pilot musí odvádět kdekoliv co nejlepší práci, musíte porážet svého týmového kolegu se stejnou technikou, pak můžete říkat, že vás brzdí auto."
V jednom z nejhorších týmu letošního startovního pole je tak trochu přetlak. Oba stávající piloti (Giancarlo Fisichella a Adrian Sutil) sebevědomě prohlašují, že se o své místo nebojí a že příští rok se na startu určitě objeví. Jenže tým změnil technologického partnera - Ferrari nahradil McLaren, který by svůj vliv mohl využít i k prosazení svého pilota do závodní sedačky u Force India. Tuto možnost naznačili ve svých komentářích nejen Paul di Resta, ale i testovací pilot McLarenu - Pedro de la Rosa, jenž pro indickou stáj dokonce v listopadu testoval.
Oba jsou v očekávání a připravení příští rok závodit. "Bude to složité, ale přijmu tuto výzvu, bude-li to možné," dodal k tomu 22-letý di Resta.
Di Resta by rád jezdil v F1 i za průměrný tým
Chráněnec McLarnu Paul di Resta přilil trochu benzínu do ohně boje o místo ve Force India pro příští rok. Řekl, že by rád závodil i za průměrný tým, pokud by dostal tu možnost.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball