Samozřejmě Gustav Brunner neměl ještě tolik možností zasáhnou výrazně do konstrukce TF103. Jako čistě jeho dílo se bude moci pyšnit nejspíše až model TF104.
Pro technicky zaměřené čtenáře přinášíme i technická data nového vozu:
Motor (RVX-03) - Toyota V10 / 90° / 2998 cc
Převodovka – sedmistupňová automatická značky Toyota
Šasi - (TF103) uhlikové vlákno
Brzdy - Brembo
Kola - Sachs - BBS Magnesium přední 13x12, zadní 13x13.5
Pneumatiky - Michelin Pilot
Elektronika - Magneti Marelli
Rozměry
Rozvor - 3,090mm
Výška - 600kg (včetně jezdce)
Celková délka - 4,547mm
Přední rozchod - 1,424mm
Zadní rozchod - 1,411mm
Technická specifikace nové Toyoty TF103
Nová Toyota TF103 je spíše evoluční typ vozu než revoluční svoji konstrukci či vybavením. Nejvíce změn doznala aerodynamika od Gustava Brunnera, která byla dlouze testována v aerodynamickém tunelu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball