Okruh nedaleko brazilského Sao Paola není na brzdy nikterak náročný. Z pohledu brzdné energie je trať podobná té ve španělské Barceloně. Délka jednoho okruhu činí 4309 m a jezdci brzdí pouze na sedmi místech. Brzděním stráví jezdci 13% času během průjezdu okruhu, který během závodu objedou celkem 71-krát. Loni se brzdilo o něco efektivněji díky vyšším teplotám a nižší vlkhosti - přibližně 11% času.
Okruh byl před loňským závodem přeasfaltován, protože jeho hrbolatost už byla těžko snesitelná. Zajímavostí je jízda proti směru hodinových ručiček a také nadmořská poloha - 800 m n. m. To má vliv hlavně na motory, které díky tomu ztrácejí přibližně 7% svého výkonu.
Z tabulky jde vidět, že nejtvrději jezdci brzdí do prvních dvou zatáček. Ač je hodnota přetížení poměrně vysoká (přes 4G), z pohledu brzd se nejedná o nic náročného, protože před těmito dvěma místy jsou dlouhé rovinky, kde stačí vychladnout.
Analýza brzdění - Brazílie
Toyota | foto: www.auto-news.cz
V článku se podíváme na to, jak a kde se brzdilo na okruhu Interlagos v Brazílii. Tedy na údaje ohledně brzdné dráhy, rychlosti, času, přetížení i teploty brzd.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bratři Bendigovi v AZ-kvízu: Od diváků schytávají kritiku
-
Dobrá zpráva z Islandu! Žádný z českých turistů už není v umělém spánku
-
Děti Karlose Vémoly nečeká vyšlapaná cestička: Lela prozradila, co má v plánu!
-
Partner Seleny Gomez to schytává od fanoušků
-
Hanychová si vyřizuje účty: Soukup a Prachař na ni nemají?!
-
Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?