Webber odstoupil z Velké ceny poté, co převodovka jeho Red Bullu vypověděla službu ve 30. kole. Šéf týmu christian Horner se nechal později slyšet, že to bylo zapříčiněné elektrickým proudem.
"V zatáčce číslo 13 převodovka zařadila dva stupně najednou. Po kontrole softwaru jsme zjistili, že k tomu za normálních okolností nemůže dojít. Náhlý náraz proudu ve stejný moment způsobil tuto chybu. Pod tratí jezdí tramvaje. Zdá se, že statická elektřina z projíždějící tramvaje zasáhla skrz zem vůz Marka, když právě projížděl tou zatáčkou."
Operátor singapurské hromadné dopravy však tuto zprávu vyvrací. "Pod zatáčkou číslo 13 nevede žádná tramvajová linka. Nejblížší vede tunelem vzdáleným 200 metrů, ten je ale 10 metrů hluboko. Navíc jsou kola tramvaje i koleje vyrobené z kovu a tudíž nemohou generovat statickou elektřinu během jízdy."
Tramvaj nezpůsobila poruchu Red Bull
Dopravní podnik Singapuru popřel zprávu, že by za poruchu převodovky Red Bullu, pilotovaného při tamějším závodě Markem Webberem, mohl elektrický výboj z tramvaje.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Počasí na 14 dní: Meteorologové už vidí do příštího pracovního týdne
-
Anička Slováčková o boji s rakovinou: Nehraju si na hrdinku!
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl