Jacques Villeneuve přišel do Formule 1 v roce 1996, o rok později už byl u Williamsu mistrem světa. Od roku 1999 jezdil pro BAR, tým bez nadějí na pořádné umístění. Aby ne, dokud byl šéfem Craig Pollock, kanadský pilot patřil k nejdražším v F1. Jeho nástupce David Richards však k Villeneuvovi, kterému letos skončila smlouva, příliš přátelský vztah nechová, a když ho navíc rozdupal týmový kolega Jenson Button, Villeneuve byl nucen z týmu a celé Formule 1 odejít.
Jacques Villeneuve mohl zůstat v F1 díky místu u Jaguaru, ale namísto velkých zisků, na které si zvykl, by si musel za účast v F1 ještě platit, podobně jako nováčci u slabých týmů zoufale hledajících sponzory.
Nechal se slyšet, že to si raději koupí starší monopost a postaví vlastní trať: "Nepotřebuji závodit. Adrenalinu mohu mít dost na svahu při lyžování. Když budu chtít řídit, mohu si koupit trať a auto a závodit s kamarády. Rozhodně je to lepší než platit za ježdění Jaguaru, ne?"
Jacques je, jak nedávno přiznal, smířen s koncem závodní kariéry, ale nečiní mu to problém. Dokonce tvrdí, že bu prostředí Formule 1 chybět nebude: "Abych pravdu řekl, nechci se vrátit. Není tam nic, co bych postrádal a nemyslím si, že se budu nudit. Budu dělat všechno to co před tím."
Villeneuve: "Raději budu lyžovat!"
Propuštěný ex-mistr stěta prohlásil, že bude raději lyžovat, než by platil za F1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball