Mělo by se jednat o sponzorskou dohodu, její podrobnosti však zatím nejsou dostupné. NTT DoCoMo je japonská nadnárodní společnost podnikající na poli mobilních operátorů. Patří v oboru k největším na světě a je přímým konkurentem Vodafone, jež nyní spolupracuje s Ferrari.
Zprávy o možném kontraktu mají reálný základ, neboť NTT DoCoMo dlouhodobě spolupracuje s Nissanem, tedy partnerem Renaultu. Společnosti pracují na vývoji multimediální služby, používané v osobních vozech Nissan a věří v prodej systému dalším automobilkám.
Kromě informací o počasí a varovnými zprávami nabízí detailní navigaci včetně informací o volných hotelech, blízkých restauracích a možnostech parkování. V budoucnu by nemělo být problém například objednat jídlo na určitou hodinu a ušetřit čas čekání.
Formule 1 jako představitel špičkových technologií a materiálů je logickým místem reklamní kampaně.
Foto: Archiv
Renault před podpisem nového partnerství
Francouzská stáj by měla být údajně těsně před zveřejněním dohody s NTT DoCoMo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton