Mělo by se jednat o sponzorskou dohodu, její podrobnosti však zatím nejsou dostupné. NTT DoCoMo je japonská nadnárodní společnost podnikající na poli mobilních operátorů. Patří v oboru k největším na světě a je přímým konkurentem Vodafone, jež nyní spolupracuje s Ferrari.
Zprávy o možném kontraktu mají reálný základ, neboť NTT DoCoMo dlouhodobě spolupracuje s Nissanem, tedy partnerem Renaultu. Společnosti pracují na vývoji multimediální služby, používané v osobních vozech Nissan a věří v prodej systému dalším automobilkám.
Kromě informací o počasí a varovnými zprávami nabízí detailní navigaci včetně informací o volných hotelech, blízkých restauracích a možnostech parkování. V budoucnu by nemělo být problém například objednat jídlo na určitou hodinu a ušetřit čas čekání.
Formule 1 jako představitel špičkových technologií a materiálů je logickým místem reklamní kampaně.
Foto: Archiv
Renault před podpisem nového partnerství
Francouzská stáj by měla být údajně těsně před zveřejněním dohody s NTT DoCoMo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?