Do Formule 1 se vracejí hladké pneumatiky, zásadně se změní aerodynamika a bude užíván nový systém KERS. „Bude to velká výzva, ne pouze kvůli hladkým pneumatikám, ale KERSu a aerodynamice,“ uvedl Heidfeld.
„Je potřeba se na to dostatečně připravit. Těším se, myslím, že teoreticky by mi nová pravidla mohla kápnout do noty.“
Ano, důkladná příprava bude nezbytná, ale s tou nemusí mít Heidfeld nic společného. Pokud se opravdu Alonso přesune do BMW na jeho místo, bude si Heidfeld muset hledat jiný tým. Na to, jak celá situace dopadne, si budeme muset počkat ještě nějakou dobu.
Heidfeld vidí v roce 2009 osobní výhodu
Nick Heidfeld zatím neví, kde v roce 2009 zakotví. BMW rozhodne o jezdeckém složení až na konci sezóny, německý závodník tak ještě nemá budoucnost jistou. Jediné co ví, je možnost, že nová pravidla mohou hrát v jeho prospěch.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše