Jenson Button, 15.
Rozhodli jsme se startovat z pit-lane, mohlo nám to totiž poskytnout volnou ruku při výběru pneumatik. Startovalo se ale za safety-carem, což znamenalo, že mé pneumatiky a brzdy byly studené. První kola byla nároční, všude bylo plno vody a já ztratil nějaké pozice. Pak jsem uvízl za Coulthardem právě v čase, když jsem zajížděl rychlá kola. To poznačilo můj závod dost negativně. V posledním stintu jsem si užil hodně zábavy, protože jsme nechali nasazeny zahřáté mokré pneumatiky a podařilo se mi zajet několik nejrychlejších sektorů. Nakonec na mě však zbylo pouze 15. místo, víkend se nám nepovedl.
Rubens Barrichello, 17.
V 16. kole jsme nasadili standardní mokré pneumatiky, protože trať pomalu vysychala a mohli jsme z toho něco vytěžit. Bylo to dobré rozhodnutí, protože časy na kolo jsem měl rychlejší a snižoval jsem ztrátu na jezdce přede mnou. Bohužel jsme však naši jednozastávkovou strategii museli změnit. Když jsem přijel na druhý pit-stop deset kol před cílem, tým se mě zeptal, jestli je trať dost suchá na suché pneumatiky. Trať byla ještě pořád mokrá, stejně jsem však dostal suché pneumatiky, neměli jsme co ztratit. Snažil jsem se, jak jsem mohl, nic nepomáhalo, pořád bylo mokro. Kdyby jsme zůstali na mokrých pneumatikách, mohl jsem se v pořadí posunout, ale za pokus to stálo.
Honda neoslnila ani v deštivé Monze
HONDA - REVIEW; Suchá, mokrá či vysychající trať, na povrchu nezáleží. Jakmile jde o výsledky Hondy, nic se nemění. Jenson Button v závěru zajížděl rychlé časy, na slabém 15. místě to však pranic nezměnilo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball