KERS má být využit už v příští sezóně, ovšem protože jeho nasazení není povinné, některé týmy pravděpodobně jeho nasazení oddálí.
Simons je přesvědčen, že většina stájí se potýká se spolehlivostí systému, včetně Ferrari. „KERS je velmi složitý systém, díky kterému se dostáváme do nových a komplikovaných oblastí. Musíme kompletně pochopit náležitosti KERS a zároveň pracovat na vývojovém programu letošního vozu.“
„Bude to opravdu náročné, nasadit systém v příštím roce. Učíme se každý den, ale trápíme se. Ačkoliv myslím, že nejsme sami. V nadcházející sezóně bude elektronika hrát velmi důležitou roli. Elektronický systém vozu bude muset zvládat nové operace a my je musíme spolehlivě připravit.“
I Ferrari se trápí se systémem KERS
Technický ředitel motorů Ferrari Gilles Simon uvedl, že vývoj systému KERS u italské stáje způsobuje problémy a není tak lehký, jak by se mohlo zdát.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball