„Musím se zeptat, proč dělají rozdíly v rozhodnutí,“ začal povídat Jackie Stewart. „Při evropské grand prix ve Valencii Massa za nebezpečný manévr na pitlane měl dostat penalizaci průjezd boxy. Nebo Bruno Senna, který za tentýž manévr taktéž dostal drive-through a spadl z prvního místa na dvanácté. Mezi komisaři a jejich rozhodnutími není dostatek rovnosti.“
„Když si sednete a budete sledovat US Open v tenise, hlavní ligu fotbalu nebo rugby, uvidíte rozhodčí, kteří odvádějí výbornou práci, za své schopnosti jsou placeny a za své činy jsou zodpovědní. Proč je motosport tak jiný?“
Podobný dvojí metr měli komisaři i při fungování pravidla o uzavřené pitlane. Rozdílné penalizace byly při vjezdu pod červeným světlem a při výjezdu. Navíc se často lišil postih i mezi jezdci.
Komisaři musí sjednotit svá rozhodnutí
Sir Jackie Stewart vždy hájil sportovní stránku věci a samozřejmě i ohledně belgické aféry musel projevit svůj názor. Nejvíce ho zaráží nerovnost penalizací v jednotlivých závodech.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Sainz si vyslechl komentář rozzuřeného Leclerca do rádia, nyní se k němu konečně vyjádřil
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala