Šéf stáje Honda Ross Brawn by tuto situaci uvítal. Samozřejmě nechce pilotům nijak ztěžovat podmínky, ale výkonnostního potenciálu Hondy si je vědom. Japonské monoposty jsou na vodě lepší, než na suchu.
„Během letní přestávky jsme na RA108 udělali zásadní změny. Bohužel jsme nebyli schopni využít schopnosti našeho vozu a závod ve Valencii byl velkým zklamáním. Naší příležitostí je belgická grand prix. Po testech v Monze jsme vylepšili brzdící mechanismus, který ve Valencii zužoval Rubense Barrichela,“ uvedl Brawn.
„Spa je jeden z nejlepších klasických okruhu a mám ho velmi rád. Jedno kolo představuje nejzajímavější rychlé a náročné zatáčky, díky čemuž má oblíbenost i jezdců. Stát u Eau Rouge a sledovat vozy, jak na limitu projíždí zatáčkou, z toho se vám pořád ježí vlasy.“
„Proměnlivé počasí hraje ve Spa důležitou roli a během špatných podmínek máte velkou příležitost dovézt překvapující výsledek. Letos už jsme viděli, že naše vozy jsou na vodě lepší. Bral bych pošmourný víkend.“
A přání se mu zatím vyplňuje, celý týden má v Belgii pršet.
Ross Brawn přemlouvá nebesa
Spa-Francorchamps je, podobně jako Silverstone, místem časté nepřízně počasí. Už tak náročný okruh se za deště stává velmi nebezpečný. Zejména v úseku Blamchimont bývá velké množství vody.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball