Mark Webber nedávno uvedl, že konkurence musela udělat v nějakém směru obrovský pokrok, nebo Red Bull učinil chybný krok. Jinak si tak výkonnostní pokles nedokáže odůvodnit.
S pravidlem o zmrazení motorů je jediným místem pokroku aerodynamika. Na tu se bude muset Red Bull hodně zaměřit, aby se dotáhl na Renault a Toyotu.
„Tradičně, vozy F1 získají mnoho díky aerodynamice. Během sezóny se základ monopostu prakticky nemění,“ řekl Webber. „Na převodovce můžete změnit pár maličkostí, ale v souladu se zmrazeným vývojem motoru je velmi malý prostor pro zlepšení.“
„Aerodynamika má obrovskou možnost pro zlepšení vozu, je neustále vyvíjena. Přesně tady je největší rozdíl mezi letošními a loňskými vozy. V posledních závodech jste viděli, že Renault a Toyota od nás podskočili, je to dáno aerodynamikou.“
Red Bullu tak nezbývá nic jiného, že zaměřit veškeré své síly na tuto oblast a stáhnout sedmnáctibodovou ztrátu na čtvrtou Toyotu.
Red Bull potřebuje zásadní změnu
Boj o čtvrté místo v poháru konstruktérů se přiostřuje. Zatímco v první části sezóny to byl Red Bull, kdo diktoval tempo, nyní je Toyota, která v každém závodě boduje a vzdaluje se Red Bullu a Renaultu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše