Německá stáj prochází krizí, jak jinak by se dal vysvětlit start ze čtvrtého místa a následná osmá pozice v cíli. Maďarsko bílomodrým monopostům prostě nesedl. Jenže ztráta rychlosti nebyla náhodná, největší podíl na ní mají pneumatiky.
„Měl bych zdvihnout prst směrem k pneumatikám, Ale jsou zde i jiné potíže, které ovlivňují výkonnost, ačkoliv nejsou tak zásadní,“ uvedl Kubica. Zatímco v první polovině sezóny dokázalo BMW soupeřit s Ferrari a McLarenem, teď spadá do skupiny Toyota, Renault a Red Bull. „Doufám, že po Maďarsku se situace obrátí a vrátí mne do pozice bojů o pódium. Uvidíme, jestli se ve Valencii vrátíme tam, kam předpokládáme.“
Kubica po kanadské grand prix dokonce vedl celý šampionát, ale teď je třináct bodů za Hamiltonem a nic nenasvědčuje tomu, že by se BMW vrátilo do poje o titul. „V posledních dvou závodech jsme získali pouze osm bodů, to nestačí. Tento trend nás dostal do pozice z roku 2007, to rozhodně náš cíl nebyl.“
Robert Kubica: Co se s námi děje?
BMW padlo v Hungaroringu na samé dno, proto Kubica doufá, že po pádu následuje vzestup a ve Valencii budou fanoušci svědky již zapomenutých solidních výkonů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball