Některým týmům dokonce KERS způsoboval problémy a potíže při vývoji nového monopostu. Mechanik BMW dostal elektrický šok, Red Bull trápí vhodné zakomponování systému do vozu.
Ale Marmorini tvrdí, že v současné době si s KERSem nevědí rady všechny týmy. „Opravdu nepotřebujeme 400 kJ (na kolo). KERS využít nemusíme. FIA nám dala možnost se rozhodnout. A vždy je předností, aby byl vůz co nejrychlejší,“ řekl Marmorini.
Navíc jsou obavy z toho, že tato novinka může značně snížit spolehlivost. Ovšem Toyota patří ke skupině týmů, které respektují gentlemanskou dohodu o jeho stálém nasazení do roku 2010. „Zatím jsme velmi opatrní. Toyota má hodně zkušeností s touto technologii u osobních auto, bezpečnost je na prvním místě.“
Zdali Toyota nakonec KERS v příštím roce nasadí není jisté, ale v současné době by se tomuto systému nejraději vyhnula.
Toyota KERS možná nepoužije
Týmy Formule 1 stále pochybují nad účelností systému KERS, jenž má být v příštím roce používán. Největší pochybnosti má Toyota a její šéf v oddělení motorů Luca Marmorini.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball