Nick Heidfeld, 4.
Dojet z dvanáctého místa čtvrtý je skvělým výsledkem. Jelikož jsme se nedostali v kvalifikaci do první desítky, mohli jsme manipulovat se strategií, takže jsme zvolili velmi dlouhou první fázi. Díky tomu jsem během safety caru zůstal na dráze, zatímco skoro všichni tankovali. Byl jsem schopen zbavit se provozu, který byl do té doby přede mnou. Nemohl jsem ukázat pravou rychlost, nikdy jsem neměl čisté kolo. Vůz byl dobrý, což dokazuje i nejrychlejší kolo. Na konci jsem byl velmi blízko Felipemu, ale bez šance na předjetí.
Robert Kubica, 7.
Je těžké být po takovém závodě šťastný. Během první poloviny jsem byl schopen držet se Ferrari a McLarenu. Poté byl můj vůz najednou pomalý. Pneumatiky ztratily přilnavost, možná kvůli tomu, že se příliš ochladily. Musíme analyzovat data.
Co se děje s BMW?
BMW - REVIEW; V sobotu byl propadákem Heidfeld, ten si však dnes napravil čtvrtým místem reputaci. Ovšem Kubica se po slibné první půli propadl až na sedmé místo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Hvězda amerického Love Islandu Eva Zapico obviněna z finančního podvodu
-
Volby do Senátu 2024 vyhrálo ANO! Slaví Šlachta, končí Hilšer
-
Jennifer Aniston si našla lásku na natáčení Přátel
-
Brad Pitt varuje fanoušky po zatčení podvodníků, kteří se za něj vydávali a okradli ženy o více než 350 000 dolarů!
-
Británie se připravuje na povodně: Hrozí překročení hladiny řek a očekávají se výpadky elektrického proudu.
-
GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus
-
GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
-
GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu
-
GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu