Whitmarsh by uvítal, kdyby se během televizních přenosu zprostředkovala fanouškům data o stavu paliva, strategická data a komunikace mezi týmem a jezdcem v reálném čase.
„Pro vývoj fanouškovské základy je nutné jim toho z Formule 1 poskytnout co nejvíce. Ti z nás, kteří jsou v tomto procesu zapojeni, dosud neudělali dostatek práce, aby poskytli lidem co nejvíce informací,“ řekl Whitemarsh.
Sledovanost se nesoustředí pouze na jezdce či týmy, v popředí je i technologická bitva a taktika. „Čím více budeme poodkrývat tyto informace, tím více se to bude fanouškům líbit. Musíme se v tomto ohlednu hodně zlepšit.“
Prvním krokem musí byt omezení tajnůstkářství všech stájí, které prakticky nikdy nenechají nahlédnout pod pokličku. „Samozřejmě máme údaje, jenž by měli zůstat v tajnosti a chceme, aby to vydrželo. Ale nacházíme se v zábavném průmyslu, fanoušci si zaslouží větší pozornost.“
Martin Whitmarsh: Musíme se starat o fanoušky
CEO McLarenu Martin Whitmarsh chce pro fanoušky to nejlepší, Formule 1 je velkým obchodem na peníze a na lidi, díky kterým tento sport vůbec existuje, se v posledních letech zapomíná.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball