Německý Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC) je reprezentován Hermannem Tomczykem, jenž byl zmiňován jako možný nástupce Maxe Mosleyho. „Dnešní hlasování je pro největší evropský autoklub důvodem k přerušení spolupráce s pracovními skupinami FIA. Pozice ADAC je neměnná, dokud bude v čele Mezinárodní automobilové federace stát Max Mosley." Podle zahraničních zdrojů je touto situací fakticky ohroženo konání závodu GP Německa 2009.
Americký America's automobile association (AAA) nebyl tak rychlý a zatím ani rozhodný, ale postavil se na stejnou stranu barikády. „Musím velmi důkladně zvážit, zda nadále intenzivně spolupracovat s organizací, která přehlíží takovéto počínání," uvedl Robert Darbelnet, prezident AAA.
Za holandský ANWB promluvil v médiích prezident Guido Van Woerkom a konkrétně ukázal rozložení sil i důvody, pro které setrval Mosley ve funkci. „Nejsem příliš překvapený, ale nejsem spokojený. Osobně jsem hlasoval proti, podepsal jsem spolu s dalšími 34 lidmi dopis vyzývající Maxe k odstoupení na podzim 2008. Hlasování však skončilo jinak, Max má velmi dobré vztahy s menšími autokluby, ale všechny velké jako ADAC(Německo), AAA(USA), AAA(Austrálie), JAF(Japonsko) či ANWB(Holandsko) stály proti němu." Van Woerkom naznačil i důvod, proč má Mosley takovou popularitu u menších asociací a měly by to být přerozdělené dodatečné peníze, které do FIA přicestovaly z McLarenu, díky rekordní loňské pokutě.