„Mám pocit, že nový vůz je lepší v každém směru a pevně doufám, že budeme v roce 2003 schopni bojovat o body v každém závodě. Je to očekávaný krok, který od nás čeká vedení automobilky i naši fanoušci, takže to jednoduše musíme dokázat,“ prohlásil šéf týmu Ove Andersson.
Přestože tým skončil v loňské sezoně až na desáté pozici díky dvěma šestým místům Miky Sala, optimismus Anderssonovi nechybí. S novým bodovacím systémem, kdy boduje 8 pilotů jsou tomuto odvážnému cíli zase o kousek blíže. Tým se může určitě spolehnout na vysoce ceněného Oliviera Panise, který má s vývojem vozu zkušenosti z jeho působení u McLarenu, ale loňský šampion C.A.R.T. Cristiano da Matta zatím v testech výrazně zaostával. Grand Prix Austrálie se však blíží, takže se i brzy uvidí, koho optimismus byl na místě.
Rok 2003 bude určitě lepší
Alespoň šéf týmu Panasonic Toyota Ove Andersson je o tom skálopevně přesvědčen. Oba loňští piloti sice v týmu již nejsou a zvláště Mika Salo odešel s velkým rozčarováním, ale jejich nástupci jsou plni očekávání a také vedení automobilky čeká zlepšení.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Ukrajina pod tlakem ruské ofenzivy. Moskva využila čekání na dodávky pomoci ze Západu
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Zákaz rozdělávání ohně ve středních Čechách: Ovlivní to pálení čarodějnic
-
Iveta Bartošová (†48) zemřela před deseti lety: PRAVDA o posledním telefonátu!
-
Tajemství Josefa Laufera (†84): Mladší bratr, který chtěl být jako on!
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris