„Mám pocit, že nový vůz je lepší v každém směru a pevně doufám, že budeme v roce 2003 schopni bojovat o body v každém závodě. Je to očekávaný krok, který od nás čeká vedení automobilky i naši fanoušci, takže to jednoduše musíme dokázat,“ prohlásil šéf týmu Ove Andersson.
Přestože tým skončil v loňské sezoně až na desáté pozici díky dvěma šestým místům Miky Sala, optimismus Anderssonovi nechybí. S novým bodovacím systémem, kdy boduje 8 pilotů jsou tomuto odvážnému cíli zase o kousek blíže. Tým se může určitě spolehnout na vysoce ceněného Oliviera Panise, který má s vývojem vozu zkušenosti z jeho působení u McLarenu, ale loňský šampion C.A.R.T. Cristiano da Matta zatím v testech výrazně zaostával. Grand Prix Austrálie se však blíží, takže se i brzy uvidí, koho optimismus byl na místě.
Rok 2003 bude určitě lepší
Alespoň šéf týmu Panasonic Toyota Ove Andersson je o tom skálopevně přesvědčen. Oba loňští piloti sice v týmu již nejsou a zvláště Mika Salo odešel s velkým rozčarováním, ale jejich nástupci jsou plni očekávání a také vedení automobilky čeká zlepšení.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball