„Musím říci, že když jsem poprvé testoval nový vůz, byl jsem při jeho srovnání s předchozím ohromen jeho potenciálem. Myslím, že jsme byli přes zimní testy velmi spokojeni, neboť jsme zlepšili aerodynamiku, motor i šasi. Naší slabinou pak byla během roku nevyrovnanost. Někde jsme byli rychlí a jinde ne, ale myslím, že jsme se hodně naučili a máme několik poznatků pro příští sezonu. Motor byl jedním z nejlepších, se kterými jsem kdy závodil. Jsem přesvědčen, že s novými pravidly, jež říkají, že musíme vydržet celý víkend s jedním agregátem, můžeme udržet výkon i spolehlivost,“ prohlásil Francouz Olivier Panis.
„Souhlasím s Olivierem, nekonzistentnost byla naším největším nepřítelem. Na některých okruzích jsme nebyli bez zvláštního důvodu dost dobří a nedokázali jsme najít příčinu proč. Dle mého byl velmi dobrým bodem letošní sezony náš motor, který byl až neuvěřitelně spolehlivý po celou sezonu. Dohromady máme velmi dobrý základ, ze kterého můžeme vytvořit velmi silný vůz pro nadcházející rok," doplnil druhý jezdec týmu Brazilec Cristiano da Matta, pro něhož byla letošní sezona ve Formuli 1 debutová.
„Myslím si, že náš cíl zůstává stejný, tedy sbírat pravidelně body a využít každou příležitost, která se nám naskytne. Nechci více konkretizovat naše cíle nejméně do doby, kdy bude v lednu připraven nový vůz TF104,“ dodal ještě zkušený Panis, jenž jeden rok testoval i pro tým McLaren Mercedes.
Toyota si za sezonu 2003 připsala 16 mistrovských bodů, 17 kol ve vedení závodu a 19krát stály bíločervené vozy na startu v první desítce.
Ohlednutí jezdců stáje Toyota
Nedávno skončenou sezonu posoudili z pohledu monopostu oba piloti týmu Panasonic Toyota.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball