Už před koncem roku 2007 se objevily v časopise Autosprint skicy revolučního otvoru v přídi monopostu Ferrari. Vědělo se tedy, že Ferrari na něčem pracuje, ale až testy tento týden ukázaly, že skicy měly reálný základ a okamžitě se začalo spekulovat, že zdiskreditovaný a vyhozený Nigel Stepney byl nahrazen někým jiným.
Zatímco šéfkonstruktér Aldo Costa hovořil o několika málo lidech, kteří byli do přípravy novinky zasvěceni, tiskový mluvčí Luca Colajanni trvá na tom, že šlo o bezmála sto lidí.
„Podobným případům nemůžete nikdy zcela zabránit," uvedl k úniku informací Colajanni. „Špatné umístění otvoru na zveřejněných skicách však svědčí o tom, že byl zdroj informován jen velmi povrchně a o skutečném principu a funkci nevěděl."
Nový nos prošel předepsanými testy a ve Ferrari se zatím počítá s jeho nasazením už v dalším závodě ve španělské Barceloně...