Hamilton musel do boxu pro nový díl a celý závod bojoval o ztracené pozice, nakonec zůstal daleko za body. Ihned po incidentu se objevily dohady, že Alonso celou akci zinscenoval a schválně při výjezdu ze zatáčky zpomalil. Obvinění měla původ především v Británii, proto přispěchal Pat Symonds a s pomocí Alonsovi telemetrie toto narčení vyvrátil.
Aby nakonec celá vina nespadla na Hamiltona, ozval se Martin Whitmarsh. McLaren později objevil, že část předního přítlačného křídla se uvolnila několik vteřin před kontaktem. To by mohlo vysvětlovat náhlou ztrátu přítlaku a tím pádem nečekanou akceleraci.
„Lidé přicházeli po závodě a ptali se na Alonsovo "testování brzd". A vy nevíte co říci. Snažíte se vyhýbat odpovědím, ale prostě nevíte úplnou pravdu,“ řekl Whitmarsh.
„Šel jsem do inženýrské místnosti a hledal detaily. Pak jsem zjistil, že vrchní část Lewisova křídla zmizela dvě vteřiny před incidentem, to způsobilo náhlou ztrátu přítlaku.“
Za defektem stojí pravděpodobně lehký kontakt s jiným vozem. Část aerodynamického prvku se poškodila a vzápětí odtrhla od předního křídla.
Hamilton za havárii v Bahrajnu nemůže
Lewis Hamilton najel v úvodu bahrajnské grand prix na zadek Alonsova renaultu a zcela si zničil přední přítlačné křídlo. Nyní vyšel McLaren s informací, že Hamilton měl křídlo již poškozené.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball