Nejdůležitější je spolupráce jezdců a sledování zpětných zrcátek, jelikož i při 120ti procentní limitu nejrychlejšího kola budou vozy pořád pomalejší, než ty v ostrém kole.
„Dost jsem o tom přemýšlel,“ řekl Robert Kubica. „V určitých ohledech není toto pravidlo nejvhodnější. Jezdci pojedou rychle, ale někteří z nich mohou pořád zůstávat v ideální linii a bude před námi stejný problém. Samozřejmě se zvýší bezpečnost, ale pokud někdo neuhne, nic se nezmění.“
Obavy sdílí i Heikki Kovalainen. Jezdci už nebudou mít možnost výrazně zpomalit a uhnout rychlejším, jelikož by tím ohrozili svůj časový limit, do kterého se musí při návratu do boxu vlézt. Na druhou stranu nesmí blokovat rychlejšího jezdce. Nové pravidlo je tedy velmi ošidné.
Piloti musí v kvalifikaci spolupracovat
Nové pravidlo kvalifikace by mělo zamezit problémům s pomalu vracejícími se piloty do boxu. Avšak žádné opatření není nikdy stoprocentní a i toto může selhat.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball