David Richards je předsedou společnosti Prodrive, výrobce sportovních vozů Aston Martin a má za sebou i kariéru šéfování stájí Benetton a B.A.R. „Od příštího roku bude mít tato oblast šest okruhů na světové úrovni. Ukazuje se, že tento region se stává významným bodem motoristického průmyslu,“ řekl Richards.
„Obchodní model samostatného okruhu navždy zmizel. Tato oblast světa vidí v motosportu trvale udržitelný obchodní plán, je nutné tomu věnovat pozornost.“
Historicky prvním moderním okruhem na východě se stal Sakhir v Bahrajnu. V příštím roce přibude Abu Zabí, Katar plánuje modernizaci okruhu a Dubaj taktéž patří k tomu nejlepšímu, co F1 nabízí.
Abu Zabí mimo jiné spojí okruh s zábavním parkem Ferrari, Bahrajn vybuduje technologické centrum a okruh v Dubaji je součástí vývoje MotorCity v Emritátech.
Zatímco Východ staví novinky a technické vymoženosti, Evropa usíná na vavřínech a spoléhá na historickou provázanost s F1. Avšak bude to Ecclestonovi stačit? Zcela určitě ne…
Richards: Budoucnost je na Středním Východě
Střední Východ bude podle Davida Richardse hrát nejdůležitější roli v motoristickém sportu. Expanze na Východ je k vidění již několik let a tento trend v žádném případě neupadá, právě naopak.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball