V Malajsii je největším problémem nesnesitelné horko, které činní potíže všem závodníkům i monopostům. „Obvykle očekáváme teploty mezi 32°C až 36°C, ale nejpodstatnější je teplota dráhy, která se pohybuje kolem 55°C, což je na pneumatiky extrém. Pro ostatní části monopostu je horko taktéž náročné,“ řekl technický ředitel Pascal Vasselon.
„Malajsie nám dá jasný obraz, jak si který tým stojí. Melbourne je unikátní okruh a není vždy jasné, zda-li jeho charakteristika způsobuje potíže, nebo je to pouze vozem. Protože se jede už po týdnu, máme stejné vybavení jako v Austrálii. Bohužel existují jisté nevyřešené problémy, ale v Melbourne jsme zjistili velký potenciál modelu TF108, ačkoliv jsme žádného výsledku nedosáhli.“
Toyota se na Sepang vrací ráda. V roce 2005 zde poprvé dosáhla na stupně vítězů. O slávu se postaral Jarno Trulli, který tehdy první část sezóny naprosto oslňoval.
Toyota očekává silný víkend
Japonská stáj Toyota opouštěla Austrálii plná zklamání. Oba červenobílé monoposty závod nedokončily, přestože si v kvalifikaci vedly překvapivě dobře. Nyní je na řadě jedna z nejnáročnějších grand prix seriálu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball