Mariano Alperin-Bruvera vstoupil do Formule 1 v osmdesátých letech minulého století s týmem AGS a později pracoval pro Minardi. Následně v roce 1998 přestoupil k BAR Honda a po odchodu Geoffa Willise byl odpovědný za aerodynamický tunel a letošní monopost RA107.
V případě monopostu jde doslova o omyl, Honda proto angažovala specialisty od konkurence Loic Bigoise a Johna Owena.
„Odejít bylo Marianovým rozhodnutím. V týmu byl dlouho, tak je jeho rozhodnutí pochopitelné. Je velmi inteligentním člověkem a odchází za dobrých podmínek," komentoval situaci Fry.
BMW Sauber dnes definitivně ukončil spekulace, když měl potvrdit angažmá Alperina-Bruvery do svých řad, které opustil výše zmíněný Owen.
Alperin-Bruvera následuje svého svého bývalého kolegu u Hondy Willema Toeta, který je v současnosti šéfem aerodynamiky u BMW Sauber.