Jaká bude B-specifikace Spykeru?

Albers, Christijan | foto: Spyker F1

Holandská stáj okupuje poslední příčky startovního pole, ale věhlasný šéfkonstruktér Mike Gascoyne pracuje spolu s kolegy na přepracované verzi letošního monopostu. Na dráze by se měl představit při příležitosti GP Turecka.

Technický ředitel James Key vysvětlil, že od vozu nikdo žádný převratný výsledek nečeká, ale cílem je nějaký ten zbylý bod po potížích konkurence. „Koncentrujeme se na oblasti o kterých víme, že z nich můžeme i při naší velikosti a rozpočtu vyzískat nejvíce. Zaměřili jsme se na zadní část vozu, bude kompletně přepracovaná, použijeme menší i kompaktnější převodovku a nové zavěšení kol. Zavěšení je koncipováno jako aerodynamický prvek stejně jako ostatní části vozu."

"Poznatky z dosavadních závodů napomohly i k lepšímu poznání nového agregátu, osmiválcového Ferrari a především otázek jeho chlazení. Na začátku roku jsme neměli možnost testovat, proto byly navrženy díly karosérie tak, aby byla dostatečná rezerva pro chlazení motoru. Nyní už víme, jak na tom jsme a připravujeme kompletně novou kapotáž. Bude to částečně stávající a částečně nový vůz."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy