Technický ředitel James Key vysvětlil, že od vozu nikdo žádný převratný výsledek nečeká, ale cílem je nějaký ten zbylý bod po potížích konkurence. „Koncentrujeme se na oblasti o kterých víme, že z nich můžeme i při naší velikosti a rozpočtu vyzískat nejvíce. Zaměřili jsme se na zadní část vozu, bude kompletně přepracovaná, použijeme menší i kompaktnější převodovku a nové zavěšení kol. Zavěšení je koncipováno jako aerodynamický prvek stejně jako ostatní části vozu."
"Poznatky z dosavadních závodů napomohly i k lepšímu poznání nového agregátu, osmiválcového Ferrari a především otázek jeho chlazení. Na začátku roku jsme neměli možnost testovat, proto byly navrženy díly karosérie tak, aby byla dostatečná rezerva pro chlazení motoru. Nyní už víme, jak na tom jsme a připravujeme kompletně novou kapotáž. Bude to částečně stávající a částečně nový vůz."
Jaká bude B-specifikace Spykeru?
Holandská stáj okupuje poslední příčky startovního pole, ale věhlasný šéfkonstruktér Mike Gascoyne pracuje spolu s kolegy na přepracované verzi letošního monopostu. Na dráze by se měl představit při příležitosti GP Turecka.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso