Nečekané odhalení příčiny Laudova uvolnění

Jistě si ještě živě vzpomenete na poměrně velký rozruch, který způsobilo oznámení o uvolnění Nikiho Laudy z postu šéfa týmu Jaguar Racing. Naše redakce f1-news.cz byla překvapena neméně než odborný i laický svět kolem F1 a začala pátrat po podrobnostech.

Blízký spolupracovník redakce Fanda Formula, jenž se již druhé desetiletí pohybuje v samém centru jedinečného prostředí světa F1 se poohlédl po indiciích, které by mohly více osvětlit překvapivý krok představenstva týmu Jaguar Racing. Podle jeho překvapivého zjištění nestojí za Laudovým odvoláním britská část týmu, jak se sám Lauda ve svých prohlášeních chybně domníval, ale překvapivě přímo samotný Detroit! Fandu Formulu přijal po intervenci nejmenovaného vlivného přítele z padocku F1 sám marketingový ředitel společnosti Ford Company Jack Dreamy. „Laudův problém nebyl nedostatek technických znalostí nebo absence titulu z univerzity, jak to podala některá média, skutečným Laudovým problémem byl vyhazov Eddie Irvina. Pilot byl sice díky svému platu velmi drahý a nebyl tak dobrý, jak si sám o sobě myslí, přesto byl pro Ford Company přímo nepostradatelný. Díky jeho povaze, postoji k životu, absenci jakéhokoliv respektu ke komukoliv kromě Michaela Schumachera, byl vždy středem pozornosti, a to je to, co naše společnost potřebuje ve chvíli, kdy nejsou výsledky pro požadovanou publicitu dostatečné. Každý jeden bod v podání irského pilota byl jako umístění na třetí pozici, ať řekl cokoliv, lidé to chtěli slyšet, každý věděl, že Irvine je Jaguar, což naší společnosti přinášelo požadovanou popularitu a jméno. Dokázal náš tým dostat na přední stránky, za což jsme mu vděční a Niki v tomto ohledu výrazně pochybil,” prohlásil na otázku skutečného důvodu odvolání Nikiho Laudy Dreamy.
Dle posledních informací Fandy Formuly teď vyvíjí Ford nátlak na Eddie Jordana, šéfa stejnojmenného týmu u kterého Irvine v F1 začínal. Jordan bude v příští sezoně startovat právě s motory Ford a automobilka by v kokpitu ráda viděla prostořekého Ira. Skutečnost však není tak jednoduchá, jak by se na první pohled zdálo. Jordan má totiž smlouvu na motory již podepsanou, a jak se vyjádřil, díky odstoupení již druhého týmu v průběhu dvou let a tedy značné redukci pilotních sedaček, je v tuto chvíli několik volných a poměrně známých pilotů, kteří by do rozpočtu týmu rádi přinesli nějaký ten větší balíček dolarů za další šanci v F1.
Nechejme se tedy překvapit vývojem u týmu Jordan, bude jistě zajímavé sledovat, který balíček či strýček bude mít největší váhu a kdo z pilotů nakonec v Austrálii do monopostu usedne. O tom ale zase možná v některém z dalších příspěvků. Fanda Kachna Formula se pro Vás pokusí zjistit aktuální podrobnosti o těchto jednáních za zavřenými dveřmi Eddie Jordana…

Zdroje poskytl Fanda Kachna Formula

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy